Налаштування ремаркетингу: 7 порад для максимального ефекту

налаштування ремаркетингу

Налаштування надійних рекламних кампаній – необхідність для будь-якого бізнесу, чи то налаштування реклами Google Ads, чи фейсбук реклама. Це дозволяє вам познайомити людей з вашим брендом і, в кінцевому підсумку, залучити на ваш сайт масу користувачів, багато з яких, стануть лояльними клієнтами.

Але в той час, коли тільки деякі користувачі можуть купити ваші товари або послуги всього лише після одного відвідування, більшість, ймовірно, цього не зробить. Якщо ви подивитеся на показники свого сайту, ви побачите, що багато людей йдуть, не зробивши покупки. Це не означає, що вони не зацікавлені – їх просто потрібно підштовхнути, переконати або прогріти до покупки вашого товару.

В цьому вам допоможе налаштування ремаркетингу. Ретаргетинг – це метод реклами, при якому ви показуєте рекламні оголошення людям, які раніше відвідували ваш сайт, спонукаючи їх повернутися і здійснити конверсію (цільову дію).

Але як змусити ваш ремаркетинг працювати? Як налаштувати ремаркетинг максимально якісно? Нижче ми відповімо на це питання, розглянувши сім порад, як повернути відвідувачів сайту.

7 надійних способів для максимального використання ремаркетингу в інтернет рекламі

Якщо все зроблено правильно, ремаркетинг дає багато переваг. Це один з найцінніших маркетингових інструментів, доступних для вашого бізнесу, і вам обов’язково потрібно витратити час на те, щоб правильно його освоїти.

Нижче ми поговоримо про сім способів направлення клієнтів, які будуть стимулювати продажі.

Потрібне налаштування реклами в інтернеті, але немає часу розбиратися самостійно? Реклама працює, але не приносить очікуваний дохід?

Замовте послугу інтернет маркетингу від Legion!

Замовити

1. Файли cookie

Один з двох основних способів збору інформації про користувачів, які відвідують ваш сайт, – це використання файлів cookie. Швидше за все, ви зустрічали цей термін раніше під час своїх перегляду веб-сайтів, коли на них відображалися спливаючі повідомлення, що повідомляють вас про використання файлів cookie.

Файли cookie – це фрагменти даних, які зберігаються у вашому браузері, коли ви відвідуєте сайти. Потім вони йдуть за вами на інші сайти, які ви відвідуєте. Коли ви йдете туди, де показуються рекламні банери, файли cookie можуть використовуватися для показу реклами сайту, який ви відвідали раніше.

Використовуючи файли cookie на вашому власному сайті, ви можете створити простий спосіб перенаправлення відвідувачів вашого сайту за допомогою налаштованої реклами.

2. Використовуйте списки адрес електронної пошти

Інший важливий спосіб встановити контакт з відвідувачами сайту – створити списки адрес електронної пошти. Найпростіший спосіб зробити це – використовувати форми для збору електронної пошти на вашому веб-сайті.

Форми збору електронної пошти пропонують користувачам ввести свої електронні листи в обмін на щось. Часто ці форми можуть з’являтися у вигляді спливаючих вікон, які з’являються, коли користувачі збираються покинути сайт, спонукаючи їх підписатися на спеціальні пропозиції або корисну інформацію.

Крім того, ви можете вимагати, щоб користувачі відправляли свої електронні листи для перегляду вмісту вашого веб-сайту. Ця тактика називається закритим контентом.

Мета полягає в тому, щоб якомога більше відвідувачів сайту відправили вам свої адреси електронної пошти. Після того як ви створили список цих адрес, ви можете почати розсилати їм електронні листи.

3. Відстежуйте певні URL-адреси

Коли люди відвідують ваш сайт, вони можуть бути там з різних причин. У тих користувачів, які приходять прочитати статті у вашому блозі, ймовірно, немає такого ж наміру, що і у тих користувачів, які прийшли за покупкою на ваш сайт.

Проста стратегія ремаркетингу, що гарантує, що ви націлюєте на відвідувачів правильну рекламу, – це використання файлів cookie, які відстежують певні сторінки, відвідувані користувачами. Залежно від того, до яких частин вашого сайту вони проявили інтерес, ви можете націлити рекламні оголошення на відповідний контент.

Це також дозволяє перенаправити людей в залежності від того, на якому етапі шляху покупця вони знаходяться. Якщо хтось пішов з вашого сайту після перегляду сторінки продукту, ви можете показувати йому тип реклами з одним рекламним посилом, та інший посил на тих користувачів, які відмовилися від покупки, вже додавши товар у кошик, і не завершили покупку.

4. Використовуйте заклики до дії (CTA)

Важною частиною будь-якої успішної реклами з ремаркетингом є включення заклику до дій (CTA).

Можливо, для ваших оголошень неефективно буде просити «будь ласка, поверніться на наш сайті», тому, якщо ви хочете, щоб користувачі поверталися, ви повинні вказати їм відповідні конкретні дії та створити вигоду, щоб зацікавити їх повернутися на ваш сайт

Перше, що вам потрібно зробити, щоб створити привабливий заклик до дії, – розкажіть користувачам, що саме ви від них хочете. Чи то перегляд вашої останньої статті в блозі, чи то покупка нового продукту, розкажіть користувачам, що вони повинні робити, і підштовхніть їх детальними закликом до дій.

Другий компонент включає в себе кнопку або посилань, по яким користувачі можуть клікнути, щоб перейти прямо на сторінку сайту, де вони можуть виконати цю дію. Отже, якщо ви закликаєте користувача придбати ваш продукт, надайте їм кнопку, яка направить потенційного клієнта на сторінку цього продукту. Це називається цільовою сторінкою.

5. Аудиторії, які покинули корзину без покупки

Одна з стратегій ремаркетингу, яку неможна пропустити, – це націлювання на аудиторію сайту, які покинули кошик без покупки.

Іноді користувачі заходять на ваш сайт, переглядають сторінки конкретних продуктів, знаходить те, що їм подобається, добираються до кошика, і…. покидають сайт без завершення замовлення. Так, таке дуже часто трапляється.

У таких випадках користувачі так наближені до покупки, що їм достатньо останнього поштовху, щоб завершити покупку. За допомогою всього одного нагадування ви можете перетворити кожного відвідувача сайту в нового клієнта.

Тому вам слід приділити особливу увагу ремаркетингу для покинутих корзин.

Ви можете заохочувати користувачів, просто надіславши їм рекламу або електронні листи, які заохотять їх завершити покупку та придбати товари, які вони залишили у своєму кошику.

6. Працюйте з діючими клієнтами

Хоча, спочатку це може здаватися нелогічним, одна з найкращих груп аудиторій, на яку можна націлювати рекламні кампанії, – це аудиторії, хто вже звернувся до вас і купив що-небудь.

Це ефективна стратегія, оскільки існуючі клієнти, що вже довели свій інтерес до вашої компанії, здійснивши раніше хоча б одну покупку.

Хороша стратегія ремаркетингу для існуючих клієнтів – підштовніть їх купувати товар, пов’язаний з тим, що вони купували раніше, або порекомендуйте товар, що може сподобатися вашим клієнтам.

Так, наприклад, якщо хтось купує ланч бокс, ви можете порекомендувати купити термосумку для для ланч бокса, щоб зберегти обід гарячим та свіжим.

7. Встановіть часові рамки для ремеркетингу

Пам’ятайте, що в процесі проведення рекламниих кампаній з ремаркетингу важливий час. Коли користувачі залишають ваш сайт, вони зазвичай йдуть з якоїсь причини. Ви не хочете відправляти їм електронного листа через п’ять хвилин після того, як вони покинули сайт, оскільки вони, ймовірно, не зацікавляться так скоро після виходу.

Замість цього вам потрібно подумати, скільки чекати, перш ніж починати процес ремаркетингу.

Дайте користувачам час бути більш сприйнятливими до ідеї повернення на ваш сайт. Точно так само не показуйте рекламу занадто часто. Якщо ви будете відправляєте людям електронні листи п’ять разів на день, вони будуть роздратовані.

І нарешті, подумайте, як довго ви будете продовжувати націлюватися на певні сегменти аудиторій. Якщо ви витрачаєте цілий місяць на одну аудиторію, яка не проявляє найменшого інтересу, можливо, настала пора зосередити свої ресурси на інших, перш ніж ви почнете діяти їм на нерви.

Якщо у вас є запитання, ви можете написати нам у коментарях до статті і ми з радістю вам відповімо.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Форма зв'язку

Заповніть, будь ласка, всі поля. Щоб вам допомогти, нам потрібно з вам зв'язатися