Налаштування цілей в Google Analytics. Як відстежувати конверсії?

налаштування google analytics

Скільки користувачів підписалися на вашу розсилку? Які користувачі приносять більше конверсій, можливо ті, хто відвідує ваш сайт через мобільний телефон? В якій області України або ж у якій країні проживають ваші клієнти? Які соціальні мережі приносять вам більше заявок або покупок? Через яке джерело трафіку ви отримуєте більше продажів? Які відвідувачі приносять більше продажів, ті, що приходять з реклами Google чи Facebook?

 

 

На ці запитання ви можете відповісти, якщо у вас налаштовані цілі Google Analytics . Цілі дозволяють вимірювати виконання конкретних дій на вашому сайті або в додатку. Таким чином, вони допомагають виміряти успіх вашого бізнесу. Налаштування цілей в Google Analytics та аналіз даних допомагають знайти відповідь на запитання: які дії я повинен зробити для покращення показників сайту?

Приклади цілей Google Analytics

  • Підписалися на розсилку
  • Відправили контактну форму
  • Зробили покупку / замовлення, ми можемо проаналізувати виконання цієї цілі за допомогою лійки продажів, щоб поетапно розібратися у процесі покупки користувача та усунути вузькі місця.
  • Відвідали певну сторінку
  • Додали товар у кошик
  • Завантаження документа
Потрібне налаштування Google Analytics, але немає часу розбиратися самостійно?

Замовте послугу налаштування аналітики від Legion!

Замовити

Як налаштувати цілі в Google Analytics

цілі гугл аналітикс
Налаштування цілей Google Analytics
цілі google analytics
Додати нову ціль Google Analytics

 

Цілі із шаблону (Для цього необхідно розміщувати спеціальні події в коді сайту);

 

Розумна ціль – Автоматична ціль, яку Google визначає на основі попедінкових факторів ваших користувачів;

 

Спеціальні цілі, що дозволяють нам налаштовувати цілі на основі 4 змінних.

налаштування цілей гугл
Види цілей Google Analytics
налаштування цілей google analytics
Налаштування цілі Google Analytics

1. Місце призначення

google analytics
Місце призначення

2. Час перебування

час перебування на сайті
Час перебування

3. Кількість переглянутих сторінок за сеанс

перегляд сторінок сайту
К-сть переглянутих сторінок

4. Подія на сайті

відстеження подій на сайті
Відстеження подій на сайті
  • Категорія – це об’єкт, який ми збираємося відстежувати, в даному випадку – відео.
  • Дія – це параметр, який використовується для назви взаємодії, яку збирається виконати користувач, у випадку наведеного прикладу ми підраховуємо перегляди відео.
  • Мітка – це додаткова інформація, яка допоможе нам розпізнати події. Іноді ми маємо кілька подій і присвоєння імені ярлику, це допоможе нам краще його визначити. У цьому випадку “Video-1”, корисна назва, якщо у нас є, наприклад, 20 відео. Ми перераховуємо їх і, отже, знаємо, яке з них працює краще.
  • Вартість – це числове значення. Ця ціль буде вимірюватися, коли користувачі переглядають відео більше 10 секунд.

Кілька порад щодо цілей в Google Analytics:

  • Цілі не мають зворотнього характеру. Дані відображаються з моменту створення цілі.
  • Ціль не можна видалити.
  • Кожне представлення гугл аналітики дозволяє нам створити до 20 цілей. Якщо ми хочемо створити більше цілей, рекомендуємо створити їх у додатковому представленні даних.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Форма зв'язку

Заповніть, будь ласка, всі поля. Щоб вам допомогти, нам потрібно з вам зв'язатися