Налаштування відеореклами на YouTube

Ваші потенційні клієнти в цю ж секунду шукають ваші товари, саме час звернути на себе їхню увагу

Google Ads для відеореклами на YouTube

Щодня найпопулярніший відеохостинг у світі YouTube нарощує кількість відвідувачів, які переглядають мільярди годин відео за інтересами. Саме тому це чудова платформа для показу реклами на широку аудиторію користувачів. Google Ads реклама на YouTube є ефективним інструментом залучення потенційних клієнтів та покупців. Завдяки гнучким умовам націлювання можна налаштувати параметри того, кому і коли показуватиметься оголошення.

гугл реклама ютуб

Кому підходить Google Ads реклама YouTube?

Реклама на відеохостингу підійде:

  • Для налагодження та підтримки контакту з представниками ЦА;
  • Для зростання репутації та впізнаваності бренду;
  • У разі запуску нового продукту чи сервісу;
  • Бізнесу, який через відеорекламу може швидко ознайомити ЦА зі своїм УТП.

Формати відео реклами

Формат відеореклами безпосередньо залежить від цілей, бюджету та термінів проведення кампанії. Реклама Adwords у YouTube буває наступних форматів:

  • TrueView In-Stream

Рекламний ролик, який спливає перед відео, в середині або в кінці. Якщо вибрати формат, який допускає перепустку, користувач зможе закрити таке оголошення через 5 секунд перегляду. Якщо вибрати формат без можливості пропуску, користувач не зможе переглянути його частково або закрити.

Оплата за показ такої реклами здійснюється тоді, коли користувач клацав по ній або переглянув весь ролик повністю. Для такого формату рекомендується використовувати відео тривалістю 15-30 секунд.

  • TrueView Video Discovery

Така реклама Google Ads відображається у пошуковій видачі YouTube, на головній сторінці його мобільної версії, а також у блоці «Схожі відео». Подібні ролики запускаються, якщо користувач самостійно натисне на них. Плата здійснюється за кожен клік по рекламному відео незалежно від тривалості перегляду.

  • Оголошення-заставки

Відео тривалістю 6 секунд, пропустити які не можна. Оголошення такого формату появляються на початку, середині або наприкінці відео. Оплата здійснюється за тисячу переглядів на платформі. Така реклама дозволяє суттєво збільшити охоплення, а також покращити впізнаваність та популярність бренду.

 

 

Чим відрізняється просування відео на YouTube Adwords?

  • Оплата лише за переглянуту рекламу;
  • Завантажений ролик залишається на відеохостингу до моменту видалення правовласником, завдяки чому немає необхідності в постійному перезапуску кампанії;
  • При наборі досить великої кількості переглядів відео в пошуковій видачі буде демонструватися на перших позиціях;
  • Оголошення спрямовані на залучення лише цільових користувачів;
  • За допомогою функції TrueView можна керувати рішенням користувачів у покупці товару, що рекламується.

Бажаєте замовити рекламу на Youtube?

Давайте поговоримо про те, чого ви хочете досягти, і подивимося,
як нам разом виграти конкуренцію в інших




    Відгуки про нашу роботу

    Ми цінуємо свою репутацію, тому викладаємося для кожного клієнта, щоб отримувати такі відгуки
    Відгуки в оригіналі

    Гугл реклама Ютуб від агентства “Legion” – основні етапи

    • Аналіз брифа

    Фахівці агентства інтернет-маркетингу «Legion» вивчають особливості бізнесу рекламодавця та визначають KPI на основі завдань та цілей рекламної кампанії. Виходячи з цього, формується продумана стратегія та інструменти, готуються тексти оголошень з чіпляючими закликами до здійснення цільової дії.

    • Синхронізація облікового запису та запуск рекламної кампанії

    Створюється окремий ютуб-канал, продумується його оформлення, після чого виконується синхронізація облікового запису з рекламним сервісом та інструментами аналітики. Далі маркетологи налаштовують цілі з урахуванням пріоритетних завдань кампанії, запускають рекламу, після чого коригують ставки після оцінки ефективності

    • Аналіз конверсії та KPI

    Окрема група фахівців агентства відстежує хід рекламної кампанії на YouTube, оцінює її ефективність щодо поставленої мети та оптимізує стратегію для досягнення найкращих результатів.

    • Надання звіту рекламодавцю

    Після аналізу результатів складається докладний звіт про проведення рекламної кампанії: від кількості кліків по відео до тривалості перегляду ролика користувачами відеохостингу. Звіти можуть надаватися з певною періодичністю або на запит клієнта.

    У вас є конкретні вимоги?побажання?цілі?

    Ми – Digital агентство з повним набором послуг, яке повністю закриває потреби бізнесу в інтернеті.
    Обговоримо ваш проект?

    Форма зв'язку

    Заповніть, будь ласка, всі поля. Щоб вам допомогти, нам потрібно з вам зв'язатися