Даруємо 10 000 грн до вашого рекламного бюджету
Ми, як агентство Google Партнер, з лютого 2022 року даруємо всім новим клієнтам Google промокод на рекламу в розмірі 10 000 грн
Реклама додатків в Google Ads
Просування мобільних додатків відрізняється від звичайної реклами для веб-сайту через те, що користувач взаємодіє з програмами на своєму смартфоні або планшеті та зі сторінками інтернет-ресурсів зовсім по-різному. На відміну від сайту, додаток:
- Потребує встановлення – процес установки складається з декількох етапів і забирає у користувача час. Якщо сторінка сайту може бути відкрита випадково, установка додатків найчастіше більш усвідомлена, що підвищує їхню конверсію;
- Задіяно функціонал гаджета – маркетолог може застосовувати більше даних і каналів комунікації з користувачем. Дані пристрою, вбудовані push-сповіщення, геологація і т.д. – Все це відкриває більше можливостей для сегментування аудиторії та ремаркетингу;
- Робить оплату простіше – інтеграція гаджетів з банківськими системами дозволяє користувачам миттєво робити покупки у додатку. Це впливає на зростання конверсії та спрощує аналітику.
Оскільки програми встановлюють безпосередньо на смартфон або планшет, просування мобільних програм у Google Adwords задіює тільки мобільний трафік.
Реклама додатків: величезні можливості Google Ads
Реклама Google Ads відображається не тільки в пошуковій видачі, але і в контекстно-медійній мережі, а також на платформах YouTube та Google Play. Крім того, даний сервіс дозволяє задіяти можливості ремаркетингу та універсальних кампаній.
Реклама додатку в Google Ads відрізняється тим, що рекламодавцю не потрібно окремо створювати оголошення для різних платформ. Сервіс виконує поперемінну перевірку комбінації реклами та коригує ставки, що дозволяє досягти кращої конверсії, яка буде відповідати поставленій меті.
Мета просування – це основний момент, який потрібно визначити перед запуском Google Ads. На основі найпоширеніших цілей виділяють два види реклами додатків:
- Реклама, що спонукає скачати та встановити додаток
Головна мета – збільшення числа завантажень. Характерною рисою таких оголошень є наявність кнопки «Встановити». Така реклама може бути у графічному, відео або стандартному форматі.
- Реклама, що нагадує користувачам про знайомий додаток
Такий тип оголошень спрямований на спонукання користувачів знову активно скористатися програмою. Зазвичай така реклама супроводжується кнопкою, що закликає до дії, і посиланням, що веде до самого додатку, що дозволяє користувачеві відкрити його прямо з оголошення.
У випадку, якщо така реклама демонструється користувачеві, який не встановлював і не користувався додатком раніше, в оголошенні буде міститися повідомлення про можливість завантаження. Така реклама відображається лише у пошукових мережах та КМС у стандартному чи графічному форматі.
Відгуки про нашу роботу
Ми цінуємо свою репутацію, тому викладаємося для кожного клієнта, щоб отримувати такі відгуки
Можливості Google Ads: що вибрати?
- Контекстна реклама – просування за рахунок ключових слів, оплата якого здійснюється за клік рекламного оголошення. Такий тип реклами буде показуватися лише тим користувачам, які ще не завантажували і не встановлювали додаток, що просувається;
- Контекстно-медійна мережа – реклама показується на популярних платформах Google, а також безлічі сайтів-партнерів. Головна особливість полягає у широкомасштабності способів націлення;
- YouTube – вигідне рішення для рекламодавців із достатньою кількістю відео-роликів. Оплата відеореклами здійснюється лише в тому випадку, коли ролик переглядається користувачами повністю;
- Універсальні кампанії – подібний поступ дозволяє одночасно запустити рекламу на всіх популярних платформах рекламного сервісу.
Фахівці агентства інтернет-маркетингу «Legion» допоможуть вам визначитися з оптимальним каналом просування мобільного додатку за допомогою Google Ads і виконають всю супутню роботу з її налаштування та запуску для швидкого зростання конверсії та кількості завантажень.