Банерна (медійна) реклама Google Ads

Ваші потенційні клієнти в цю ж секунду шукають ваші товари, саме час звернути на себе їхню увагу

Медійна реклама Google Ads

Контекстно-медійна мережа Google є вкрай ефективним інструментом для розкручування комерційних онлайн-проектів для залучення великих обсягів цільового трафіку. КМС налічує понад 2 млн інтернет-ресурсів, які є майданчиками для показу банерної реклами з Google Adwords у відео, графічному, мультимедійному або текстовому форматі.

Медійна реклама Google буде корисна рекламодавцям, які хочуть:

  • покращити впізнаваність бренду;
  • розрекламувати свою новинку, акцію, розпродаж для великої кількості інтернет-користувачів;
  • залучити нову цільову аудиторію до рекламної пропозиції;
  • повернути на сайт користувачів, які вже зверталися до його послуг (робили покупки, вивчали асортименти, заповнювали форми, читали блог тощо).
настройка кмс гугл

Банерна реклама Google Ads – основні переваги

Контекстно-медійна мережа має безліч плюсів:

  • Інструменти для поведінкового націлення

Показ рекламного оголошення орієнтований виключно на зацікавлених користувачів. При показі реклами враховується тема платформ, які відвідує цільова аудиторія. За рахунок цього зацікавлений відвідувач бачить банер у процесі ознайомлення з певними товарами чи послугами. Наприклад, відвідувачу сайтів про догляд за домашніми тваринами частіше демонструватиметься реклама кормів, іграшок та аксесуарів для вихованців.

  • Сегментування цільової аудиторії

Налаштування банерної реклами Google Ads дозволяє визначити бажаний вік, стать, місце проживання та інтереси людей, яким показуватиметься оголошення. За рахунок цього вдається залучити найзацікавленіших користувачів, орієнтованих на здійснення цільової дії.

  • Охоплення великого кола користувачів

Реклама в КМС Google Ads може розміщуватись як на великих популярних платформах, так і на вузькоспеціалізованих онлайн-ресурсах. Таке велике охоплення особливо вигідне тим рекламодавцям, чий бізнес сконцентрований на продажі повсякденних побутових товарів, квитків на заходи тощо.

  • Економія рекламного бюджету

Банерна реклама Google за ціною коштує вигідніше, ніж контекстна. Тому це найвигідніше рішення для товарів та послуг, які користувачі зазвичай детально вивчають перед покупкою.

  • Продумані системи аналітики

Аналіз ефективності кампанії дає можливість відібрати найбільш цільові сегменти аудиторії і, навпаки, виключати групи користувачів, які виявилися нерезультативними.

Бажаєте замовити налаштування банерної реклами?

Давайте поговоримо про те, чого ви хочете досягти, і подивимося,
як нам разом виграти конкуренцію в інших




    Відгуки про нашу роботу

    Ми цінуємо свою репутацію, тому викладаємося для кожного клієнта, щоб отримувати такі відгуки
    Відгуки в оригіналі

    Що входить до налаштування реклами в КМС від «Legion»

    Налаштування КМС Google спеціалістами агентства інтернет-маркетингу «Legion» відбувається в кілька етапів:

    • Додавання лічильника аналітики на веб-сайт;
    • Прив’язування рекламного облікового запису Google до аналітики;
    • Налаштування ключових цілей у аналітики для аналізу ефективності кампанії;
    • Створення ефективної націленої стратегії (по локалізації, інтересам, ключовим запитам та ін.);
    • Розробка графічних рекламних банерів для різних платформ або складання ТЗ на банери для інших підрядників;
    • Налаштування кампаній у КМС; Тестування та оптимізація рекламних кампаній.

     

    Стратегії налаштування банерної реклами від «Legion»

    Відбираючи майданчики, де розміщуватиметься КМС реклама Google, фахівці агентства відштовхуються від наступних факторів:

    • Інтереси користувачів – користувачам будуть показуватись банери, що відповідають їх недавнім пошуковим запитам;
    • Семантика – реклама розміщується на сайтах, що містять певний перелік ключових слів, завдяки чому відвідувачам даного ресурсу демонструватиметься відповідне за тематикою оголошення;
    • Тематика платформ – контекстно-медійна мережа має багато партнерів. Подібна стратегія дозволяє охопити велику кількість користувачів у межах однієї чи кількох ключових тематик;
    • Списки ремаркетингу – банерна реклама відображається користувачам, які раніше відвідували певний веб-ресурс. У цей час контент може демонструватися будь-яких майданчиках.

    Грамотно використовуючи інструменти та можливості КМС Google, фахівці агентства «Legion» допоможуть вашому сайту досягти поставленої мети та збільшити обсяги цільового трафіку.

    У вас є конкретні вимоги?побажання?цілі?

    Ми – Digital агентство з повним набором послуг, яке повністю закриває потреби бізнесу в інтернеті.
    Обговоримо ваш проект?

    Форма зв'язку

    Заповніть, будь ласка, всі поля. Щоб вам допомогти, нам потрібно з вам зв'язатися