конверсії сайту

CRO за допомогою Google Optimize

Ця стаття не про просування сайту та створення сайтів, а про те як оптимізувати сторінки сайту, щоб отримувати більше конверсій без збільшення бюджетів на рекламу. Ця стаття буде корисною для тих, у кого вже є сайт та тих, хто хоче покращити показники каналів інтернет маркетингу.

Сучасні користувачі очікують, що сайти не просто буде працювати, а також вони повинні бути швидкими, зручними і доступними на будь-яких пристроях. Якщо ваші цільові сторінки відповідають цим вимогам, то відвідувачі вашого сайту з великою ймовірністю стануть вашими постійними клієнтами. У цій статті розповідається, як оптимізувати цільові сторінки таким чином, щоб отримувати більше конверсій.

Оптимізуйте свої сайти для мобільних пристроїв

Відкриваючи ваш сайт, користувачі очікують, що він швидко завантажиться і буде зручним на будь-якому пристрої. Як показало недавнє дослідження Google, 81% користувачів смартфонів з більшою ймовірністю здійснюють покупки, якщо на мобільному сайті або в додатку легко знайти потрібну інформацію, тому розробка сайту має бути адаптивною під мобільні пристрої.

Оптимізація для мобільних пристроїв вважається нормою і дозволяє компаніям досягти більш високих результатів. Виконайте перевірку оптимізації цільових сторінок для мобільних пристроїв, щоб дізнатися, як підвищити ефективність сайту. Перевірити свій сайт.

Користуйтеся статистикою Google Аналітики

В Google Аналітиці містяться всі дані, необхідні для оптимізації сайтів. Наприклад, можна дізнатися, які розділи недостатньо ефективні або які цільові сторінки частіше призводять до продажів після кліка по оголошенню.

У Аналітиці є докладні звіти, які допоможуть вам зрозуміти, наскільки ефективні ваші цільові сторінки. На бічній панелі Google Аналітики натисніть “Поведінка” та в розділі “Контент сайту” відкрийте звіт про цільові сторінках. З нього ви дізнаєтеся, які сторінки працюють добре, а які потрібно оптимізувати.

Тестуйте і оптимізовуйте цільові сторінки

Коли ви визначите, які цільові сторінки можна покращити, вам знадобиться інструмент, який дозволяє швидко внести зміни на сайті і протестувати їх. За допомогою Google Оптимізація ви зможете створити кілька варіантів сайту, перевірити, як вони працюють, і вибрати найбільш ефективний, не вносячи жодних змін в код. Наприклад, так можна визначити, яке оформлення сторінки кошика допомагає підвищити кількість конверсій.

Google Оптимізація інтегрована з Google Аналітикою, завдяки чому ви зможете дізнаватися, які елементи сайту працюють, а які – ні. Потім ви можете обрати одну з цілей Аналітіки в якості мети експерименту в Оптимізації (це повинен бути показник, який ви хочете покращити). Наприклад, якщо ви вже відстежуєте продажі на своєму сайті і використовуєте їх як ціль в Аналітиці, ви можете обрати її в якості мети експерименту і контролювати динаміку продажів.

По завершенні експерименту ви зможете побачити результати в Оптимізації або проаналізувати дані в Аналітиці, наприклад дізнатися, як зміняться різні показники (дохід, тривалість перебування на сайті і ін.), якщо ви виберете кращу версію сайту. Також на основі даних експерименту можна створювати спеціальні сегменти, припустимо що включають всіх користувачів, які бачили певну версію вашого сайту в ході останнього експерименту. Потім ви можете запустити новий експеримент для цього сегмента, щоб продовжити оптимізацію.

Тестування в Оптимізації дозволить створювати зручні для користувачів сторінки, які будуть приносити більше переходів, а значить, рентабельність інвестицій в рекламу підвищиться.

Потрібно збільшити продажі сайту, але немає часу розбиратися самостійно? Реклама працює, але не приносить очікуваний дохід?

Замовте безкоштовний аудит рекламних каналів від Legion!

Замовити

Приклад

Telia Norway – один з найбільших операторів мобільного зв’язку в Норвегії. Кожен день вона допомагає мільйонам людей підключатися до Інтернету.

Компанія виявила, що зростаюча частка її доходів надходить від людей, які роблять покупки з мобільних пристроїв, але її коефіцієнт конверсії на мобільних пристроях нижче, ніж на комп’ютерах. Telia Norway вважає, що якщо вона зможе поліпшити мобільну версію сайту для своїх клієнтів, ці поліпшення приведуть до збільшення продажів на#nbsp;мобільних пристроях.

«Поліпшення UX на всіх наших платформах, орієнтованих на клієнтів, завжди було невід’ємною частиною нашої роботи. Але завдання полягає в тому, щоб знайти баланс між цими зусиллями і більшими стратегічними проектами і дуже короткими термінами », – каже Симен Петерсен, керівник проектів Telia Norway.

Петерсен визнав, що є кілька потенційних областей, які можна поліпшити на мобільному сайті Telia Norway. Але спочатку компанії було потрібне рішення, яке дозволяло б проводити A / B-тести по всьому мобільному сайту за мінімальної підтримки з боку розробників. За допомогою Telia Norway звернулася в Google Optimize.

Telia Norway швидко приступила до роботи з Optimize. Візуальний редактор Optimize дозволив відділам продажів і UX в Telia Norway почати вносити зміни в сайт прямо в інтерфейсі Optimize. Вони змогли зробити це, не потребуючи підтримки розробника.

Потім Петерсен і його команда визначили ряд поліпшень мобільного UX, які потенційно можуть збільшити мобільні продажі, в тому числі:

  • Зменшити розмір головного зображення на головній сторінці, щоб можна було показувати більше телефонів у верхній частині сторінки.
  • Замінити стандартне повідомлення на сторінці оформлення замовлення конкретним повідомленням із закликом до дії.
  • Відображати щомісячну вартість мобільних телефонів замість річної.

Петерсен і його команда виявили, що ці невеликі зміни привели до вражаючих результатів. Наприклад, зменшення розміру головного зображення на головній сторінці збільшило конверсію на 19,3%, а зміна повідомлення про оплату знизило показник відмов на 20,5%. Але найбільшим стимулом став варіант щомісячного фінансування. У Telia Norway було передчуття, що клієнтам буде легше зрозуміти щомісячну ставку, і вони відразу ж завершать покупку. Це невелика зміна збільшило кількість продажів на 94%!

Завдяки цим тестам за допомогою Optimize, Telia Norway зробила ключовий висновок про те, що створення і тестування покращень UX може – і повинно – стати повсякденним завданням.

А ви готові підняти конверсію свого сайту? Більше практичних порад для вашого бізнесу ви знайдете за посиланням на наш блог про інтернет маркетинг!

Якщо у вас є запитання, ви можете написати нам у коментарях до статті і ми з радістю вам відповімо.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Форма зв'язку

Заповніть, будь ласка, всі поля. Щоб вам допомогти, нам потрібно з вам зв'язатися