Переваги інтернет магазину

Якщо у вас звичайний офлайн бізнес, вам може бути цікаво, чи варто вам переходити в інтернет. Торгові точки в межах міста чи інтернет магазин в якого немає меж, ми тут для того, щоб допомогти вам розібратися.

В цій статті ми розглянемо:

  • Відмінність електронної комерції від роздрібної оффлайн торгівлі;
  • Чим відрізняється купівельний досвід в інтернет магазинах;
  • Чи варто вам замовити розробку інтернет магазину;
  • Як ви можете розширити присутність вашого інтернет магазину в Інтернеті.

Відмінність електронної комерції від роздрібної оффлайн торгівлі

Електронна комерція і роздрібна торгівля, чим вони відрізняються? Обидва передбачають продаж продукту від компанії приватній особі.

Різниця невелика:

  • Роздрібна торгівля – це продаж товарів у фізичних магазинах, від людини до людини.
  • Електронна торгівля – це продаж товарів виключно через Інтернет.

Багато підприємств займаються електронною комерцією і роздрібною торгівлею. Такі компанії, як Розетка, Алло і Foxtrot, мають звичайні магазини, але також дозволяють покупцям купувати їхні товари в інтернет магазинах.

Електронна торгівля проти роздрібної торгівлі: досвід покупок

Розглядаючи роздрібну торгівлю і електронну комерцію, ви повинні розуміти різницю в досвіді здійснення покупок. Електронна комерція пропонує інший досвід покупок, ніж відвідування звичайних магазинів, тому ми розглянемо деякі основні відмінності між фізичними магазинами та інтернет магазинами.

Взаємодія з продуктом

Фізичний магазин: потенційний клієнт може фізично взаємодіяти з продуктом.

Інтернет магазин: клієнти покладаються на зображення і відео, щоб дізнатися про продукт.

Перший фактор, який ми розглянемо при порівнянні інтернет магазину та фізичного магазину, – це взаємодія з продуктом. Коли справа доходить до покупок в звичайному магазині, люди можуть фізично взаємодіяти з продуктом, щоб визначити, чи підходить він того, що їм потрібно. Це полегшує їм прийняття рішення про покупку.

У магазинах електронної торгівлі взаємодію з продуктом утруднено, оскільки люди не можуть фізично доторкнутися до нього. Завдяки високоякісним зображенням, відео та інтерактивним функціям, таких як огляди на 360 градусів і віртуальні примірки.

Отримання продукту

Фізичний магазин: можна отримати товар негайно

Інтернет магазин: потрібен час, щоб товар прибув

Коли справа доходить до електронної комерції і роздрібних продажів, важливо подивитися, як клієнти отримують продукт.

У звичайних магазинах покупці можуть отримати товари одразу. Все, що їм потрібно зробити, це пройтися по магазину, знайти товар і купити його. Це дозволяє миттєво отримувати те, що їм потрібно.

Що стосується інтернет магазину, для доставки продукту потрібен час.

Деякі компанії, пропонують дводенну доставку, щоб якомога швидше доставити товари споживачам. Залежно від продукту і потреби багато споживачів готові дочекатися відправки продукту в обмін на можливість залишитися вдома, і почекати поки кур’єр принесе їхнє замовлення до дверей.

Можливість робити покупки

Фізичний магазин: можна робити покупки тільки в години роботи магазину.

Інтернет магазин: можна робити покупки 24/7

Якщо у вас є тільки звичайний магазин, споживачі можуть робити покупки тільки в години роботи вашого магазину. Це обмежує вікно, коли ви можете здійснювати продажі.

За допомогою інтернет магазину ви можете робити покупки в Інтернеті в будь-який час. Споживачі можуть переглядати ваші продукти і купувати їх в будь-який зручний для них час.

Обслуговування клієнтів

Фізичний магазин: можна безпосередньо розмовляти з співробітником в магазині.

Інтернет магазин: може розмовляти з людьми в години роботи з клієнтами, чат-боти в неробочий час.

У електронній торгівлі та у звичайному магазині і є відмінні способи обслуговування клієнтів. У фізичному магазині ви можете безпосередньо розмовляти з співробітником, роблячи покупки в магазині. Це дозволяє вам отримувати відповіді, коли вони вам потрібні.

Що стосується продажів в інтернет магазині, ви можете поговорити в чаті з представником служби підтримки, щоб отримати відповіді на свої питання. Люди, які роблять покупки, коли служба підтримки недоступна, можуть поговорити з чат-ботами, щоб отримати відповіді на основні питання.

Подорожі за покупками

Фізичний магазин: потрібно сісти в машину і поїхати в звичайний магазин.

Інтернет магазин: можна залишатися вдома і купувати з доставкою додому

Одним із критичних моментів між ними є подорож за покупками.

У фізичних магазинах споживачі повинні відправитися в магазин, щоб купити продукт. Деякі споживачі можуть не захотіти їхати далеко в магазин і стояти в пробках.

З іншого боку, інтернет магазин не вимагає подорожей. Споживачі можуть робити покупки зі своїх ноутбуків, телефонів і планшетів, не виходячи з дому. Крім того, покупцям не потрібно турбуватися про те, щоб дістатися до магазину протягом певного періоду часу, їм цей товар можуть принести додому або вони заберуть його у відділенні пошти.

Пошук продуктів

Фізичний магазин: потрібен час, щоб знайти товари, може знадобитися допомога консультанта.

Інтернет магазин: можна легко знайти бажані товари

Коли ви проаналізуєте електронну комерцію і роздрібний бізнес, ви побачите, що пошук продуктів між ними відрізняється. У роздрібних магазинах на пошук продукту може піти більше часу, так як вам, можливо, доведеться шукати товар в проходах або просити співробітника, щоб знайти потрібний вам продукт.

За допомогою інтернет магазину набагато легше знайти потрібні продукти. Ви можете швидко ввести назву товару в рядок пошуку і швидко його знайти. Всього кілька секунд.

Час

Фізичний магазин: потрібен час, щоб робити покупки і проходити через проходи

Інтернет магазин: можна робити покупки швидко і ефективно, але потрібний час щоб отримати товар.

В галасливому і швидкому світі – час є критичним фактором для покупців. Вітрини роздрібних магазинів зазвичай змушують людей проводити більше часу, переглядаючи проходи і купуючи потрібні їм продукти. На порівняння цін і характеристик товарів йде більше часу.

Однак за допомогою інтернет магазину можна робити покупки швидко і ефективно. Споживачі можуть шукати потрібні їм продукти, додавати їх в корзину і оформляти замовлення. Це дозволяє легко і ефективно здобувати потрібні їм товари.

Так що ж вибрати? Інтернет магазин або фізичний магазин: чи варто розширювати свій бізнес в Інтернеті?

Тепер, коли ви бачите обидві сторони електронної комерції та роздрібної торгівлі, ви можете задатися питанням, чи варто вам розширювати свій бізнес в Інтернеті.

Якщо ви хочете збільшити продажі і прибуток свого бізнесу, подумайте про створення інтернет магазину.

Ось деякі статистичні дані, що підтверджують переваги наявності інтернет магазину електронної торгівлі:

– Очікується, що до 2040 року 95% покупок світу будуть відбуватися через електронну торгівлю.

– 79% українців купували товари або послуги в Інтернеті в 2020 році

Як бачите, електронна торгівля відіграє фундаментальну роль у збільшенні продажів. Розширення вашого бізнесу в Інтернеті допоможе вам відкрити нові канали доходу для вашої компанії в майбутньому.

Якщо ви не хочете втратити потенційний дохід для своєї компанії, прийшов час створити інтернет магазин.

Замовте розробку інтернет магазину в Legion!

Замовити

 

5 простих порад для успішного інтернет магазину

Отже, ви готові замовити розробку інтернет магазину, але що вам потрібно для успіху цього магазину? Ознайомтеся з цими чотирма порадами щодо початку роботи зі своїм сайтом:

Розміщення інтернет магазину

Перший крок у створенні інтернет магазину – з’ясувати, де розмістити ваш сайт. Незалежно від того, вирішите ви замовити розробку інтернет магазину або використовувати такі шаблони інтернет магазинів, як Shopify, або популярний у нас Prom, ви повинні вирішити, що дасть вам більшу перевагу.

Дизайн інтернет магазину

Ваш інтернет магазин – це перше враження, яке аудиторія отримує про ваш бізнес. Ви повинні продумати дизайн, що відповідає стилю вашої компанії. Від вибору кольору до стилю зображення, ви захочете, щоб ваш інтернет магазин повністю відображав ваш бізнес.

Переконайтеся, що ваш сайт дозволяє завантажувати всі ваші товари

Якщо ви використовуєте таку платформу, як Shopify, або покладаєтеся на систему управління вмістом (CMS) для управління своїми товарами, переконайтеся, що вона може впоратися з навантаженням. Якщо ви пропонується 1000 товарів, переконайтеся, що ви можете завантажити стільки товарів на свій інтернет магазин.

Інвестуйте в пошукову SEO-оптимізацію, щоб допомогти людям знайти ваш сайт

SEO просування відіграє фундаментальну роль в підвищенні вашого рейтингу по пошукових запитах, щоб більше людей могло знайти ваш інтернет магазин. Якщо ви хочете збільшити продажі, оптимізуйте свій сайт, щоб залучити більше потенційних клієнтів. Від роботи над релевантними ключовими словами до скорочення часу завантаження сайту – переконайтеся, що ваш сайт оптимізований.

Використовуйте рекламні канали

Для того щоб отримати швидкий ефект продажів в інтернеті, як мінімум використовуйте такі канали інтернет маркетингу, як реклама Google Ads та реклама на Facebook.

З підтримкою вмілих спеціалістів, ви можете отримувати продажі вже в перші дні після налаштування реклами в інтернеті.

Якщо у вас є запитання, ви можете написати нам у коментарях до статті і ми з радістю вам відповімо.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Форма зв'язку

Заповніть, будь ласка, всі поля. Щоб вам допомогти, нам потрібно з вам зв'язатися