Як збільшити продажі інтернет магазину: 6 ефективних порад

збільшити продажі інтернет магазину

Після кількох місяців розробки і створення свого сайту, ви відкриває свій інтернет магазин, в надії збільшити продажі свого бізнесу, чекаєте ще пару місяців і, на велике розчарування, не бачите очікуваного обсягу продажів.

Можливо, ви спантеличені та задаєте собі запитання: «Мій інтернет магазин не продає. Що я роблю не так?”

Якщо ваш сайт не приносить бажаного обсягу продажів, ви потрапили в потрібне місце. У нас є шість самих поширених проблем, з якими ви можете зіткнутися при продажі товарів в інтернеті, а також вирішення таких проблем!

Інтернет магазин не продає?

Коли ви продаєте свої продукти у своєму інтернет магазині, ви можете не отримувати бажаний обсяг продажів. Отже, чому це відбувається? Ось шість найпоширеніших причин, за якими ваш сайт не продається, а також рішення кожної проблеми, які допоможуть вам підвищити продажі інтернет магазину!

Проблема №1: Якість трафіку інтернет магазину

Одна з головних причин, по якій ваш інтернет магазин не продає, полягає в тому, що ви не залучаєте потрібний трафік. Ви можете визначити трафік як «правильний трафік», якщо ви залучаєте користувачів, яким цікаво те, що ви пропонуєте. Якщо ви залучите користувачів, які не зацікавлені в ваших продуктах і послугах, це не принесе користі вашому бізнесу, оскільки вони, швидше за все, не зроблять покупку.

Отже, в чому причина неправильного трафіку?

Точність вашої цільової аудиторії може сильно вплинути на ваш трафік, тому дуже важливо, щоб ви були націлені на правильних користувачів. Не менш важливі ключові слова, на які ви націлені.

Рішення №1: Визначте свою цільову аудиторію

Перше рішення для збільшення продажів інтернет магазину – це точне визначення цільової аудиторії. Щоб допомогти вам залучити потрібний трафік, подивіться на свою поточну клієнтську базу. Вам потрібно встановити такі загальні характеристики, як:

1. Вік

2.Стать

3. Місце

4. Захоплення

5. Інтереси

6. Хобі

7. Фінансовий дохід

8. Час активності

9. І інші характеристики

Переконайтеся, що ви правильно встановили ці характеристики, для того щоб орієнтуватися на потрібних людей для свого бізнесу.

Рішення №2: Націлювання на релевантні ключові слова

Якщо у ви визначили вашу ​​цільову аудиторію, наступний крок – переконатися, що ви використовуєте правильні ключові слова. Ви можете знайти ключові слова, провівши дослідження, для цього відмінно підійде інструмент дослідження ключових слів, такий як KeywordsFX, або планувальник ключових слів від Google Ads.

ключові слова гугл едс
Планувальник ключових слів Google Ads

Коли ви проводите дослідження ключових слів, зосередьтеся на націлюванні на довгі ключові слова для Google Ads та на ключові слова з високою частотою запитів релевантні вмісту вашого сайту для SEO просування сайту.

Як тільки ви знайдете відповідні терміни, ви інтегруєте їх на свій сайт. Переконайтеся, що ви прописали їх у заголовках, мета-описах і в основному тексті своїх сторінок. Це допоможе вам зайняти високе місце в результатах пошуку за цими ключовими словами, щоб ви могли залучити більш якісний трафік в інтернет магазин.

Майте на увазі, що тільки те, що ви додали ключові слова, не означає, що ви будете показуватися по них в топі Google пошуку. Високий рейтинг в рекламі та пошукових системах – це мистецтво, для оволодіння яким потрібен час і відданість справі!

Проблема №2: Оптимізація сторінок інтернет магазину

Якщо ваш інтернет магазин не продає, можливо, сторінки сайту не оптимізовані.

Оптимізація сайту збільшить шанси, на ранжування в результатах пошуку, щоб ви могли залучити більшу кількість трафіку, з чим зможете збільшити кількість продажів.

Без оптимізованих сторінок ви не будете показуватися в результатах пошуку. Ви не будете залучати на свою сторінку релевантний трафік, а це значить, що ви не будете отримувати прибуток від продажу для свого бізнесу.

Рішення: оптимізуйте свої сторінки для пошукової оптимізації (SEO)

Пошукова оптимізація, якщо ви хочете оптимізувати свої сторінки для залучення потрібного трафіку, дотримуйтесь цих рекомендацій по SEO:

1. Інтегруйте релевантні ключові слова. Використання релевантних ключових слів на ваших сторінках допоможе вам зайняти більш високе місце в результатах пошуку.

2. Переконайтеся, що ваш інтернет магазин завантажується швидко: користувачі не хочуть чекати, поки сторінки повільно завантажуються, тому вам необхідно забезпечити швидке завантаження вашого сайту. Використовуйте такий інструмент, як Google PageSpeed ​​Insights або Test My Site, щоб дізнатися, як можна покращити час завантаження свого сайту, або інвестуйте в послуги щодо прискорення завантаження сторінок

3. Переконайтеся, що ваш сайт добре виглядає на мобільних пристроях: Google враховує мобільну версію вашого сайту, тому вам необхідно переконатися, що у вас є адаптивний дизайн, інтегрований в ваш інтернет магазин. Адаптивний дизайн допоможе вам створити позитивний мобільний досвід (враження), щоб люди залишалися зацікавленими на вашому магазині, і їм було зручно.

Проблема №3: Немає кнопок заклику до дії (CTA)

Оооооо так…. Ми багато разів чули фразу “Я не хочу нав’язувати свої продукти людям”, не питання замість Вас це зроблять Ваші конкуренти і продадуть свої товари та послуги. А все через заклик зробити дію!

Коли ви продаєте в інтернет магазині, Вам потрібно направити свою аудиторію до конкретної дії. Наприклад, ви можете зосередитися на тому, щоб вони приєдналися до вашого списку розсилки, щоб вони купили один з ваших продуктів.

Якщо на вашій сторінці немає чіткого заклику до дії (CTA), це заважає вам продавати більше товарів.

*CTA – (з англ. Call To Action) заклик до дії

CTA направляють вашу аудиторію до наступного кроку. Ви можете використовувати CTA, щоб:

1. Направити користувачів на сторінку продукту

2. Відправити користувачів на сторінку з релевантним контентом

3. Допомогти користувачам додати товар в корзину

4. Направити користувачів оформляти замовлення

5. Заохотити їх натискати на певні посилання, щоб побачити спеціальну ціну на ваш продукт

Все просто без CTA на вашій сторінці ваша аудиторія не буде знати, що робити далі.

Рішення: створюйте заклики до дії, які з’являються на сторінці

Якщо ваш інтернет магазин не продає, спробуйте інтегрувати кнопки CTA на свою сторінку, щоб користувачі могли зробити певну дію. Створюючи кнопки із закликом до дії, переконайтеся, що вони виділяються на сторінці. Наприклад, “Замовити” використовує синю кнопку та CTA, який з’являється на сторінці і привертає увагу покупця.

Крім того, переконайтеся, що ваші CTA інформативні. Повідомляйте користувачам, що саме станеться, якщо вони натиснуть кнопку – натискання на заклик до дії «Замовити товар» направить користувача на сторінку для покупки товару.

Потрібно збільшити продажі в інтернеті, але немає часу розбиратися самостійно? Реклама працює, але не приносить очікуваний дохід?

Замовте послугу інтернет маркетингу від Legion!

Замовити

Проблема №4: Навігація інтернет магазину

Якщо ви говорите: «Мій сайт не продає», можливо, вам потрібно перевірити свою навігацію.

Панель навігації є важливим компонентом для інтернет магазину, оскільки відвідувачі використовують її, щоб знайти на вашому сайті те, що вони шукають.

Якщо ваша навігація незрозуміла, аудиторія не буде щосили намагатися знайти потрібні продукти, вона піде на інший сайт через 20 секунд. Якщо у вашій навігації занадто багато вкладок, ви можете перевантажити аудиторію і утруднити розуміння того, де є потрібний для користувача продукт.

Крім того, якщо у вас немає панелі пошуку у вашій навігації, вашій аудиторії буде ще складніше знайти потрібні продукти.

Рішення: організуйте чітку навігацію на сайті

Організуйте навігацію так, щоб покупцям було легко знайти те, що їм потрібно.

На фото ми навели приклад магазину Авіація Галичини. Ви можете побачити, що в їх навігації є чітко визначені категорії, щоб допомогти покупцям швидко знайти товари. У них є категорії, за якими можна робити покупки по чоловічим та жіночим категоріях, або за типом продукту, наприклад, чоловічі футболки поло або жіночі худі.

приклад інтернет магазину
Авіація Галичини

Проблема № 5: Надто складний процес замовлення

Якщо ви хочете збільшити продажі інтернет магазину, вам необхідно проаналізувати процес оформлення замовлення. Багато компаній роблять помилку, використовуючи складний процес оформлення замовлення, який відштовхує людей від завершення замовлення.

Найпоширеніша помилка компаній – це вимога до клієнтів створити обліковий запис для оформлення замовлення. Багато людей просто хочуть купити продукти і просто підтвердити замовлення менеджеру по телефону, не витрачаючи час на створення облікового запису.

Ще одна поширена причина того, що інтернет магазин не продає, – це занадто багато кроків в процесі оформлення замовлення. Якщо ви вимагаєте, щоб покупці виконали кілька кроків в процесі оформлення замовлення, вони зменшують ймовірністю завершення замовлення. Покупці хочуть оформити замовлення швидко – занадто велика кількість етапів оформлення може привести до того, що вони покинуть ваш інтернет магазин.

Рішення: максимально спростіть процес оформлення замовлення

Зробіть процес оформлення замовлення безболісним для вашої аудиторії. Ви можете збільшити продажі інтернет магазину, дотримуючись цих рекомендацій з оформлення замовлення:

1. Усунення кроків: якщо якийсь крок не являється необхідним для обробки і доставки замовлення, пропустіть його. Усуньте лишні кроки, які не мають принципового значення для процесу оформлення замовлення.

2. Не вимагайте реєстрації облікового запису: дайте покупцям можливість оформити замовлення в якості гостей. Ви можете запросити електронну адресу для доставки інформації про відстеження замовлення, а пізніше відправити листа, запрошуючи покупця створити обліковий запис.

3. Запропонуйте кілька варіантів оплати: ви можете легко втратити клієнта, якщо не запропонуєте варіанти оплати, які хоче використовувати ваша аудиторія. Спробуйте запропонувати кілька варіантів оплати в процесі оформлення замовлення, щоб зробити покупки більш зручними.

Проблема №6: Методи просування інтернет магазину

Інтернет магазин не продає, і це може бути пов’язано з тим, що ви недостатньо його просуваєте. Ви не повинні використовувати одну стратегію для просування інтернет магазину вашої компанії. Якщо ви використовуєте тільки один канал, ви обмежуєте охоплення і заважаєте вашому бізнесу масштабуватися в Інтернеті.

Вам потрібно використовувати різні методи просування в інтернеті, щоб допомогти вам залучити людей, які взаємодіють через різні канали трафіку. Можуть бути люди, які хочуть взаємодіяти через соціальні мережі, але можуть бути й інші, яким подобається читати контент, щоб дізнатися більше про ваш бізнес.

Рішення: використовуйте декілька каналів для залучення якісного трафіку

Якщо ви хочете збільшити продажі інтернет магазину, спробуйте використовувати декілька каналів трафіку, щоб залучити на сайт більше людей. Ви можете використовувати канали цифрового маркетингу, наприклад:

1. SEO просування сайтів

2. Контекстна реклама Google Ads

3. Торгові рекламні кампанії (Google Shopping)

4. Маркетинг в засобах масової інформації

5. Маркетинг в соціальних мережах (SMM)

6. Таргетована реклама в соціальних мережах

7. Контент-маркетинг

8. Рекламні розсилки

9. Відео маркетинг в Youtube

Більше практичних порад для вашого бізнесу ви знайдете за посиланням на наш блог про інтернет маркетинг!

Найкращий спосіб монетизувати свої рекламні інвестиції – це найняти команду професіоналів, які якісно надають послуги просування інтернет магазину. Зв’яжіться з нами, будемо раді Вам допомогти!

Якщо у вас є запитання, ви можете написати нам у коментарях до статті і ми з радістю вам відповімо.

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Форма зв'язку

Заповніть, будь ласка, всі поля. Щоб вам допомогти, нам потрібно з вам зв'язатися