Переваги реклами Google Ads

оптимізація гугл едс

5 рекомендацій з налаштування пошукової реклами Google Ads

Інструмент Google Реклама, або Google Ads, відомий як один із найпотужніших в сучасній інтернет рекламі, заслуговує окремого ознайомлення. Контекстна реклама Google Ads – розкрийте весь її потенціал, ми підготували для вас основні переваги налаштування реклами в пошуку.

Інтернет реклама Google відображається через оголошення, які безпосередньо пов’язані зі словами, які ми вводимо в пошукову систему Google.

Завдяки такому формату ми отримуємо дуже ефективну зброю, яка доповнена набором інструментів, що дозволяють компанії збільшити свою видимість в інтернеті та збільшити обсяг продажів.

Google дозволяє нам робити онлайн-рекламу за допомогою різних типів кампаній, таких як пошукові оголошення, відеокампанії, динамічний ремаркетинг, торгові кампанії Google тощо.

За допомогою рекламних кампаній можна охопити понад 90% користувачів, які перебувають в інтернеті.

Як працює Google Ads?

Щоб ви могли зрозуміти, як працює інструмент онлайн-реклами Google , потрібно знати 4 ключових пункти:

  1. Ви платите лише за трафік на ваш сайті, яким можна управляти, тобто, ви платите за кількість кліків, які користувачі роблять у рекламі. Це називається оплатою за клік (CPC)(cost-per-click).
  2. Що стосується конкуренції, ваша компанія конкурує з тими компаніями, які рекламуються в Google, використовуючи ті самі ключові слова, що і ви.
  3. Ви можете повністю контролювати витрати. Не існує максимального чи мінімального бюджету, хоча бажано вкладати щонайменше 300 гривень на день, щоб помітити якийсь позитивний ефект.
  4. Ви повинні постійно оптимізувати свої кампанії . Завдяки оптимізації можна безпечно зменшити бюджет вашої реклами, оскільки чим більше оголошення відповідають пошуковому запиту, тим вищий рівень якості, що передбачає зменшення вартості за клік і, отже, збільшення рентабельності інвестицій.
Потрібне налаштування Google Ads, але немає часу розбиратися самостійно? Реклама працює, але не приносить очікуваний дохід?

Замовте налаштування Google реклами від Legion!

Замовити

Постановка цілей

Завдяки Google Ads ми можемо встановити низку основних цілей для будь-якої онлайн-стратегії: збільшити обсяг продажів, залучити клієнтів та збільшити видимість нашого сайту.

Головною метою будь-якого бізнесу в інтернеті є збільшення продажів через свій сайт, а для цього необхідно звернути увагу на:

  1. Обсяги трафіку: ми повинні збільшити кількість відвідувань, щоб генерувати більший обсяг потенційних клієнтів.
  2. Коефіцієнт конверсії: ми повинні намагатися підтримувати постійну кількість відвідувань сайту, щоб збільшити коефіцієнт конверсії.
  3. Кількість заявок/покупок: Збільшити витрати після роботи з коефіцієнтом конверсій і, отже, збільшити обсяг доходу.

Важливість ключових слів

За допомогою контекстної реклами Google Ads ми націлюємося на користувачів, які шукають інформацію, пов’язану з нашими продуктами та / або послугами, під час їх пошуку.

Хороший вибір ключових слів сильно вплине на якість трафіку на сайт, тому важливо ретельно вивчити ключові слова, щоб охопити якісних потенційних клієнтів.

Якщо заглибитися в дослідження та обрати ключові слова, збільшаться шанси залучити більш якісний трафік і, отже, збільшити продажі.

5 порад щодо вибору найкращих ключових слів для вашої стратегії Google Ads:

  1. Для початку слід створити список слів, які мають безпосередній зв’язок з вашим бізнесом. Для цього ми можемо поставити себе на місце користувачів і проаналізувати слова, якими користуються конкуренти.
  2. Потім ми підбираємо конкретні слова, якими ми будемо користуватися для охоплення нашої цільової аудиторії.
  3. Пізніше ми оберемо серію загальних ключових слів, щоб розширити сферу дії на користувачів.
  4. Ми рекомендуємо починати з двадцяти слів на кожну групу оголошень, для того щоб не втрачати якість груп оголошень.
  5. Потім створюються групи оголошень в Google Ads. Створюйте максимально велику кількість груп оголошень для того, щоб використовувати унікальні оголошення під кожну з груп.

Підсумовуючи, мета Google Ads – збільшити продажі в інтернеті для вашого бізнесу.

Важливо пам’ятати, що Google має мільйони пов’язаних веб-сайтів, а такі як YouTube і Gmail у їх власності, тому інвестиції в рекламу в інтернеті дозволяють охопити багатьох користувачів по всьому світу.

Без сумніву, Google Реклама – це найпотужніший на сьогоднішній день інструмент реклами в інтернеті.

Якщо у вас є запитання, ви можете написати нам у коментарях до статті і ми з радістю вам відповімо.

Comments

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Форма зв'язку

Заповніть, будь ласка, всі поля. Щоб вам допомогти, нам потрібно з вам зв'язатися