Як збільшити ефективність Google реклами? 10 найпоширеніших помилок

Як збільшити ефективність контекстної реклами Google Ads? 10 найпоширеніших помилок в контектній рекламі, та звісно, 10 кроків для ефективної реклами в інтернеті Google реклами

Все частіше над доводиться переробляти пошукові кампанії для наших клієнтів після недобросовісних підрядників у яких в рекламних кабінетах одні і ті ж помилки, через які клієнти розчаровуються у можливостях Goolge реклами.

Налаштування контекстної реклами – може здатися простим завданням, оскільки Google розробив інструмент, який дозволяє нам швидко з’являтися на перших позиціях вашого браузера без особливих зусиль, якщо ви готові платити за кожен клік. Однак, якщо ми не зробимо цього правильно, ми можемо зіткнутися з тим, що ціна за клік перевищуватиме вартість, яку ви повинні платити, і рентабельність інвестицій не буде такою, як очікувалося.

Давайте розпочнемо, якщо ви хочете отримати ефективну рекламу Google Ads , це лише 10 найпоширеніших помилок, які ви не повинні допускати у контекстній рекламі Google Ads.

1. Вимірюйте результат в Google Ads

На нашу думку, головною перевагою інтернет реклами є те, що ми можемо вимірювати ефективність рекламних кампаній у точному грошовому еквіваленті, на відміну від асоціативних методів вимірювання показників ефективності реклами на радіо, телебачення і тощо.

Першим кроком до знання ефективності та результату наших кампаній є вимірювання переходів на сайт та виконання цілей (конверсій) для наших пошукових чи то медійних кампаній.

Якщо ми цього зробимо, ми позбавляємо вас/себе можливості дізнатись, яку точну вартість ви платите за здійснення продажу або кожного згенерованого контакту, також це потрібно для того, щоб знати пряме повернення інвестицій (ROI), тобто рентабельність нашої реклами.

Цілі для рекламних кампаній можна налаштувати безпосередньо в Google Ads, або можна налаштувати цілі у Google Analytics для всіх джерел трафіку на вашому сайті, а потім імпортувати їх до Google Ads, щоб знати, яких із них було досягнуто завдяки рекламі Google Ads.

*Конверсія – це будь-яка дія на вашому сайті, за яку ви готові платити кошти. Рекомендуємо для інтернет магазину називати конверсією покупки (транзакції), якщо ви продаєте послуги, тоді це заповнення форми на сайті або запис на послугу.

Коефіцієнт конверсій

2. Використовуйте ремаркетинг

Якщо є користувач, який є цінним для вашого бізнесу, це той, хто вже чув про вас, а ще краще той хто вже скористався вашими послугами, тобто ваш клієнт.

Ремаркетинг полегшує можливість «догнати» користувачів, які чули про вас та не здійснили конверсію на вашому сайті (покупка/контакт), поки цього не зробили ваші конкуренти. Або клієнт, який вже робив покупки на нашому сайті раніше, та в даний момент не знає про ваші акційні пропозиції або новинки.

“Якщо користувач вже зайшов на мій сайт, я хочу мати змогу запропонувати йому більше. І я також хочу мати змогу збільшувати максимальну ціну на клік конкренто на цього користувача, який відвідав певний розділ мого сайту або поклав товар до кошика та не завершив замовлення на сайті, коли він здійснює повторний пошук у Google через певний період часу, наприклад через 7 днів.”

Не роздумувати про цю функціональність у пошукових та медійних кампаніях – помилка новачка.

3. Не використовуйте ключові слова з низьким рівнем якості

Три фактори, які складають рівень якості ключового слова:

1. Очікуваний відсоток клікабельності вашого оголошення CTR (Співвідношення показів до кліків)
2. Релевантність оголошення – відповідність того, що ви рекламуєте по ключовому слові до того, що шукає користувач.
3. Якість цільової сторінки – Наскільки комфортно почувається наш клієнт під час перегляду сторінки сайту. Як швидко завантажується сторінка? Наскільки прості кроки переходу по сторінках від товару до кошика?

Однак очевидно одне: якщо рівень якості низький, вам доведеться платити більше за кожен клік, ніж вашим конкурентам, щоб з’являтися в тій самій позиції в пошуковій системі.

Приклад простими словами: якщо я виставляю ставку за клік 1 грн по ключовому і у мене буде середній показник якості 9, я зможу перемогти у рейтингу конкурента, який готовий плататити за перехід по ключовому слову 8 грн і має середній показник якості 1.

Потрібне налаштування Google Ads, але немає часу розбиратися самостійно? Реклама працює, але не приносить очікуваний дохід?

Замовте налаштування Google реклами від Legion!

Замовити

4. Додавайте мінус слова до пошукових кампанії

Google дозволяє нам бачити пошукові запити, за якими відображаються наші оголошення. Якщо ми періодично не переглядаємо звіти про пошукові терміни та не додаватимемо мінус слів, щоб блокувати всі ті пошукові запити, які нам не цікаві, ми будемо щоразу викидати частину наших інвестицій у смітник.

На даний час Google Ads обмежив видимість всіх запитів по яких були переходи.

!!!ЛАЙФХАК!!! Якщо підключити Google Ads до Google Analytics, тоді всі пошукові запити можна вивантажувати в форматі xml в таблицях з Google Analytics, а тоді з них обирати мінус слова та завантажувати їх у список ваших мінус слів в рекламному кабінеті Google Ads.

5. Уникайте конфліктів ключових слів з мінус словами

Процес мінус слів з пошукових термінів слід робити правильно, інакше ви можете блокувати ключові слова по яких ви хочете показувати оголошення вашим потенційним клієнтам.

Мінус слова мають більший пріоритет, тому якщо ви помилково додали мінус слово, яке міститься у ключовій фразі, ваше оголошення не буде показуватися по цій ключовій фразі.

6. Не додавайте занадто багато ключових слів для однієї групи оголошень

Група оголошень – це блок, який розміщує та пов’язує рекламу з ключовими словами. Мається на увазі, що в кожній групі оголошень потрібно мати лише найрелевантніші ключові слова для своїх оголошень.

Якщо переборщити з кількістю ключових слів в групі оголошень, вони будуть дедалі більше відрізнятися один від одного, і будуть шкодити релевантності (відповідності) ключового слова до оголошенням, а отже, і рівню якості ваших ключових слів. Це, як ми бачили в пункті 3, зробить нас менш конкурентоспроможним та менш фінансово вигідним на аукціонах Google

7. Пишіть декілька оголошень на одну групу оголошень

Для того щоб Google міг чергувати показ ваших оголошень, ви повинні мати декілька варіантів оголошень для кожної групи оголошень. Таким чином, ви будете мати змогу оптимізувати ті оголошення, які найбільш цікаві для ваших користувачів . Тобто, ви зможете дізнатися характеристики рекламних оголошень, які генерують більше трафіку або ті, що передбачають нижчу вартість за результат, або навіть ті, що дають вам більшу рентабельність інвестиції.

!Примітка! На 1 групу оголошень старайтеся писати мінімум 3 рекламних оголошення

8. Використовуйте додаткові розширення в рекламних оголошеннях

Розширення в Ads

Використання розширень оголошень має подвійну перевагу. З одного боку, як стверджує Google, ми знаємо, що розширення оголошень покращують рівень якості ключових слів, оскільки ваші оголошення збільшують очікуваний рівень кліків (один із компонентів рівня якості), і це оптимізує рівень витрат на рекламу. Але з іншого боку, цей інструмент дозволяє вамм наповнити багатшим змістом ваші рекламні оголошення.

Розширення оголошень дають змогу демонструвати додаткову ціннісну інформацію про ваш бізнес, такі як:

1. Номер вашого телефону;
2. Адреса вашого бізнесу;
3. Прямі посилання на конкретні розділи вашого веб-сайту;
4. Додаткова інформація;
5. Акційні пропозиції;
6. Ціни на товари;
7. Структуровані описи до оголошень.

9. Використовуйте правильні типи відповідності ключових слів

Неправильне використання типів ключових слів може означати , як ви вже бачили в пункті 4, що ви викидуєте частину вашого бюджету на смітник.

Якщо я хочу продати червоні велосипеди і вирішив використовувати ключове слово “червоні велосипеди” відповідно до фразової відповідності показ оголошення, швидше за все, з’явиться за пошуковим терміном – найгірші червоні велосипеди – я буду показувати оголошення споживачеві, який на даному етапі хоче з’ясувати, який велосипед не купувати. Однак, якщо я використовую ключове слово в точній відповідності з [червоний велосипед], або навіть я точніше використовую [купити червоний велосипед], я впевнений, що мінімізую ризик появи в попередньому пошуку [найгірші червоні велосипеди]. Або, за іншим сценарієм, якщо я хочу збільшити охоплення пошукових термінів по ключі у фразовій відповідності “червоні велосипеди”, мені потрібно зібрати велику к-сть мінус слів для того, щоб зменшити ризики появи по запитах, які не пов’язані із покупкою чи цільовим вибором велосипеда.

10. Робіть коригування ставок

Як і у випадку з користувачами, які нас знають, як ми вже бачили в пункті 2, Google також дозволяє нам коригувати ставки в наших пошукових кампаніях на користувачів, які більше чи менше підходять нам за різними критеріями.

Ви можемо застосовувати географічне коригування ставок та робити вищі ставки в містах чи регіонах, які вас найбільше цікавлять. Ви також можемо застосовувати погодинне коригування ставок, коригування ставок для пристроїв (якщо користувач відвідує ваш сайт із мобільних пристроїв, планшетів або комп’ютерів) і навіть демографічне коригування ставок за статтю та віком.

*ОДНА ОСТАННЯ ПІДКАЗКА – Перевірте налаштування пошукових кампаній

Перед запуском повторно перевірте налаштування кампаній в контекстній рекламі. Google Реклама – це глобальний інструмент, і безглузде налаштування може показувати ваші кампанії на користувачів, які не говорять на вашій мові, або показувати оголошення у місцеположенні, де у вас немає бізнесу.
Якщо після прочитання цієї статті ви зможете реалізувати всі ці рекомендації та уникнете цих 10 помилок, які часто зустрічаються у пошукових кампаніях наших нових клієнтів, вам пощастить, ваші результати покращаться. Однак дуже ймовірно, що у вас просто не вистачає часу, щоб швидко та ефективно застосувати ці поради. Якщо це так, ми хочемо вам допомогти, тому що ми вважаємо, що саме це та багато інших причин є причиною того, чому ваша реклама в інтернеті не приносить вам бажаного результату.

Якщо у вас є запитання, ви можете написати нам у коментарях до статті і ми з радістю вам відповімо.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Форма зв'язку

Заповніть, будь ласка, всі поля. Щоб вам допомогти, нам потрібно з вам зв'язатися