Клієнт
Магазин брендових сумок та взуття
Брендовий інтернет магазини одягу, взуття, сумок та аксесуарів. Офіційний представник брендів Liu Jo, Trussardi та Baldinini в Україні.
Основний напрямок – взуття та сумки.
Інтернет магазин працює з 2015 року та активно здійснює просування інтернет магазину за допомогою:
1. SEO-просування
2. Реклама Google Ads для інтернет магазинів
3. СММ просування
4. Таргетинг Facebook та Instagram
Ми працюємо над інтернет магазином від серпня 2019 року по напрямках реклами Google Ads та таргетованої реклами Facebook.
Завдання
Приводити до магазину якомога більше клієнтів, не перевищуючи при цьому заданого бюджету. Ну, і звичайно, КПІ – кількість продажів та ROAS (рентабельність інвестицій)
Проблеми
1. Google Analytics
Як бачите, електронну торгівлі не було налаштовано, тому не можливо було зробити аналіз якості каналів трафіку по доходу (в грошах).
По заявках також, тому що відстеження заявок також ніхто і ніколи не налаштовував.
Яка різниця між заявками та транзакціями? – Заявки це факт покупки на сайті, транзакції це факт покупки з даними про дохід.
2. Google Ads
В рекламному акаунті інтернет магазину було налаштовано тільки пошукову рекламу. Пошукові кампаній інтернет магазину працювали на дуже широкі запити, що давали великий та дешевий трафік сайту, та не давали достатню кількість транзакцій.
3. Facebook Ads
Таргетована реклама Facebook не використовувалася взагалі.
Рішення
1. Google Analytics
Налаштували розширену електронну торгівлю, що давало нам змогу аналізувати ефективність каналів трафіку зі сторони транзакцій, доходу, середнього чеку замовлення, рентабельності інвестицій.
2. Google Ads
1. Ключові слова – до співпраці з нами клієнт витратив на рекламу 400 тис грн, тому ми мали змогу використати статистику запитів з попереднього періоду та зібрали великий список ключових слів, який відповідав асортименту товарів на сайті.
2. Структура рекламних кампаній – сформували структуру, яка правильно розподіляла рекламний бюджет по їх ефективності.
3. Рекламні оголошення – ключові слова розділили на групи оголошень, які максимально відповідали пошуковим запитам, відповідно, оголошення писали також унікально, під запити користувачів.
4. Запустили торгові рекламні оголошення, які, на той час, ще не використовували більшість інтернет магазинів, та які показували найкращі результати по доходу від реклами, як і зараз.
3. Facebook Ads
Клієнт був скептично налаштований на ефективність реклами в Facebook та Instagram, тому ми вирішили на перший час використовувати виключно динамічний ремаркетинг з мінімальним бюджетом 2 дол/день.
***Динамічний ремаркетинг – ви переглядаєте якісь товари на сайті, потім ці ж товари бігають за вами в стрічці новин Facebook та Instagram
- Налаштували аналітику Facebook Pixel та передачу даних про товар (щоб вони за вами пізніше бігали)
- Розмістили каталоги на сторінках
- Склали комунікаційну рекламну стратегію для реклами Facebook
- Запустили рекламні кампанії
Результати наступних 2 місяців
Загальні показники реклами Google та Facebook серпень-вересень 2019 року
0
0
0%
Підсумок
Ми отримали хороші результати через правильно обрану стратегію, яка полягала в тому, що на 1 етапах ми приводили на сайт користувачів, які здійснювали пошук товарів за допомогою Google, а пізніше конвертували трафік, який не приводив до транзакцій за допомогою динамічного ремаркетингу Facebook реклами.
Динамічний ремаркетинг подвоїв дохід рекламних каналів, при тому що витрати всього на всього становили 200 дол. за 2 місяці.
Також, для якості трафіку на 1 етапах, ми правильно підібрали ключові слова та структуру рекламних кампаній, які приносили рентабельний дохід та якісну аудиторію сайту для подальшого конвертування цієї аудиторії в дохід.
Правильно складена комунікаційна стратегія – забезпечить успіх вашого інтернет магазину. Звертайтеся, будемо раді вам допомогти – ефективне просування інтернет магазину.