Магазин брендового взуття та сумок

Реклама інтернет магазину

кейс реклама інтернет магазину взуття

Клієнт

Магазин брендових сумок та взуття

Брендовий інтернет магазини одягу, взуття, сумок та аксесуарів. Офіційний представник брендів Liu Jo, Trussardi та Baldinini в Україні.

Основний напрямок – взуття та сумки.

Інтернет магазин працює з 2015 року та активно здійснює просування інтернет магазину за допомогою:
1. SEO-просування
2. Реклама Google Ads для інтернет магазинів
3. СММ просування
4. Таргетинг Facebook та Instagram

Ми працюємо над інтернет магазином від серпня 2019 року по напрямках реклами Google Ads та таргетованої реклами Facebook.

Завдання

Приводити до магазину якомога більше клієнтів, не перевищуючи при цьому заданого бюджету. Ну, і звичайно, КПІ – кількість продажів та ROAS (рентабельність інвестицій)

реклама інтернет магазину

Вихідні дані

Показники липня 2019 року

0

Витрати на рекламу (грн)

0

Покупки

0

Дохід (грн)
реклама гугл магазин

Проблеми

1. Google Analytics

Як бачите, електронну торгівлі не було налаштовано, тому не можливо було зробити аналіз якості каналів трафіку по доходу (в грошах).

По заявках також, тому що відстеження заявок також ніхто і ніколи не налаштовував.

Яка різниця між заявками та транзакціями? – Заявки це факт покупки на сайті, транзакції це факт покупки з даними про дохід.

2. Google Ads

В рекламному акаунті інтернет магазину було налаштовано тільки пошукову рекламу. Пошукові кампаній інтернет магазину працювали на дуже широкі запити, що давали великий та дешевий трафік сайту, та не давали достатню кількість транзакцій.

3. Facebook Ads

Таргетована реклама Facebook не використовувалася взагалі.

реклама магазину одягу

Рішення

1. Google Analytics

Налаштували розширену електронну торгівлю, що давало нам змогу аналізувати ефективність каналів трафіку зі сторони транзакцій, доходу, середнього чеку замовлення, рентабельності інвестицій.

2. Google Ads

1. Ключові слова – до співпраці з нами клієнт витратив на рекламу 400 тис грн, тому ми мали змогу використати статистику запитів з попереднього періоду та зібрали великий список ключових слів, який відповідав асортименту товарів на сайті.
2. Структура рекламних кампаній – сформували структуру, яка правильно розподіляла рекламний бюджет по їх ефективності.
3. Рекламні оголошення – ключові слова розділили на групи оголошень, які максимально відповідали пошуковим запитам, відповідно, оголошення писали також унікально, під запити користувачів.
4. Запустили торгові рекламні оголошення, які, на той час, ще не використовували більшість інтернет магазинів, та які показували найкращі результати по доходу від реклами, як і зараз.

3. Facebook Ads

Клієнт був скептично налаштований на ефективність реклами в Facebook та Instagram, тому ми вирішили на перший час використовувати виключно динамічний ремаркетинг з мінімальним бюджетом 2 дол/день.

***Динамічний ремаркетинг – ви переглядаєте якісь товари на сайті, потім ці ж товари бігають за вами в стрічці новин Facebook та Instagram

  • Налаштували аналітику Facebook Pixel та передачу даних про товар (щоб вони за вами пізніше бігали)
  • Розмістили каталоги на сторінках
  • Склали комунікаційну рекламну стратегію для реклами Facebook
  • Запустили рекламні кампанії
таргетинг взуття

Результати наступних 2 місяців

Загальні показники реклами Google та Facebook серпень-вересень 2019 року

0

Витрати на рекламу (грн)

0

Дохід від реклами (грн)

0%

Рентабельність (ROI)

Підсумок

Ми отримали хороші результати через правильно обрану стратегію, яка полягала в тому, що на 1 етапах ми приводили на сайт користувачів, які здійснювали пошук товарів за допомогою Google, а пізніше конвертували трафік, який не приводив до транзакцій за допомогою динамічного ремаркетингу Facebook реклами.

Динамічний ремаркетинг подвоїв дохід рекламних каналів, при тому що витрати всього на всього становили 200 дол. за 2 місяці.

Також, для якості трафіку на 1 етапах, ми правильно підібрали ключові слова та структуру рекламних кампаній, які приносили рентабельний дохід та якісну аудиторію сайту для подальшого конвертування цієї аудиторії в дохід.

Правильно складена комунікаційна стратегія – забезпечить успіх вашого інтернет магазину. Звертайтеся, стратегію робимо безкоштовно.

ppc спеціаліст

Отримайте безкоштовну стратегію

Нас рекомендують друзям




    Залишити відповідь

    Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

    Форма зв'язку

    Заповніть, будь ласка, всі поля. Щоб вам допомогти, нам потрібно з вам зв'язатися