Український брендовий одяг

Реклама інтернет магазину українського бренду одягу в Google Ads

Магазин українського брендового одягу

Український бренд одягу, натхненний новою українською армією. Армією, яку ми мали колись і знову маємо зараз через потребу захищати свої кордони. Армію, що стає новим символом нашої свободи.

Авіація Галичини розробили серію поло про українську авіацію, як частину цієї армії.

Часто ви носите поло і не маєте відношення до того, що там зображено чи написано. Поло Авіації Галичини роблять вас частиною нових українських цінностей!

У 2015 році Україна у світі асоціюється зі словом Свобода. А що може бути моднішим за свободу! Свобода завжди в тренді.

Авіація Галичини — одяг для тих, хто відчуває крила за плечима (або хтів би…)

Асортимент магазину

Футболки поло є основними категоріями товару українського бренду одягу, однак вони постійно розширюють свою лінійку та виробляють одяг як для дорослих, так і для дітей:

  1. Чоловічі футболки поло
  2. Жіночі футболки поло
  3. Дитячі футболки поло

В інтернет магазині представленні також худі, світшоти, куртки та сорочки. Всі моделі одягу з тематичною українською символікою та написами. Ми спеціально залишили вам посилання на сторінки магазину, щоб переглянути весь асортимент магазину одягу (всі посилання виділені кольором вище).

Завдання для просування

1. Google Analytics

Першим нашим завданням стало налаштування розширеної електронної торгівлі в Google Analytics.

Це основний інструмент для роботи з трафіком інтернет магазинів, тим більше, якщо ви використовуєте багато каналів трафіку та працюєте з комплексним просуванням вашого бренду в інтернеті. Google Analytics дозволяє бачити повну картину ефективності всіх рекламних каналів та, в кінцевому результаті, інвестувати маркетинговий бюджет у найефективніші з них.

2. Google Ads

Інтернет магазин розглядав контекстну рекламу Google Ads як потенційно ефективний канал трафіку, однак до роботи з нами не використовували.

3. Facebook та Instagram

До цього напрямку  інтернет маркетингу ми  залучені частково, тому що в Авіації Галичини працює велика команда, серед яких – дизайнери, копірайтери, смм та багато інших спеціалістів, які працюють над розвитком бренду вже не перший рік.

Наше завдання тут — налаштування та контроль трекінгу аудиторії сайту, тобто Facebook аналітика сайту.

 

просування інтернет магазину одягу

Електронна торгівля Google Analytics

Розширена електронна торгівля – обов’язковий для всіх типів інтернет магазинів. За допомогою розширеної електронної торгівлі ви завжди будете знати в які канали інтернет маркетингу інвестувати ваші час та гроші.

Для інтернет магазину важливо рахувати не кількість покупок, а дохід від цих покупок, не зациклюватися на вартості конверсії, а на їх рентабельності.

як рекламувати інтернет магазин

Для інтернет магазину Авіація Галичини ми налаштували:

  1. Транзакції. Важливо рахувати не тільки загальний дохід на макрорівні, але і дані про транзакції на рівні товарів – які товари краще продаються, який дохід приносять ці товари. Також, на мікрорівні, ви можете бачити дані про транзакції на рівні аудиторії, демографії, географії та інші. Всі ці дані дають можливість детальніше розгледіти точки росту для інтернет магазину.
  2. Лійка продажів. За допомогою цього ми знаємо: які товари ви переглядаєте, які товари додаєте до кошика, які купуєте та які не купуєте. Всі ці дані ми використовуємо для рекламних оголошень.
  3. Події для оцінки взаємодії з сайтом. Будь-які інші кастомні події, які допомагають оцінити поведінку користувача на сайті, для подальшого покращення користувацького досвіду. Людською мовою – події, за допомогою яких можна побачити нові ідеї для збільшення продажів інтернет магазину.

Аналітика Facebook Pixel

Щоб вам не говорили, реклама в Facebook за допомогою портрету цільової аудиторії (ЦА) – найгірший спосіб налаштування таргетованої реклама.

Facebook краще знає кому показувати вашу рекламу, адже алгоритми системи налаштовані так, щоб показувати користувачам те, що може їх зацікавити, ви тільки допомагаєте та направляєте Facebook.

Facebook знає все про своїх користувачів, але щоб допомогти підвищити ефективність ваших рекламних кампаній потрібно майже те ж саме, що і для Google Analytics, але це для Facebook.

 

просування інтернет магазину

Що потрібно зробити, що реклама інтернет магазину в Facebook почала приносити кращі результати:

  1. Покупка. Щоб отримувати реальні продажі на сайті, а не переписки в месенджерах та лайки на фото, потрібно налаштувати рекламу на покупки та додати на сайт подію покупки, яка буде рахувати їх кількість та дохід від цих покупок.
  2. Лійка продажів. Рекламна Facebook автоматизована, однак, щоб система оптимізовувала рекламні кампанії під покупки та шукала необхідну аудиторію, потрібно налаштувати інші події на сайті, які будуть фіксувати взаємодії з товаром на сайті. Ці події можна використовувати для повторного показу цих товарів користувачам, які не завершили покупку в рекламних оголошеннях. Також, по цих подіях система шукає схожі аудиторії клієнтів, яких може зацікавити ваш товар/послуга.
  3. Conversion API. Важко пояснити що це, щоб вас не заплутати, постараємося коротко. З травня 2021 року Apple ввела політику конфіденційності, яка обмежує відстеження користувачів техніки Apple. Conversion API – офіційне рішення від Facebook для обходу цих обмежень.

 

Згідно нашої статистики – 80% користувачів Apple забороняють відстеження своїх даних для рекламних мереж. Тому, якщо у вас досі налаштований тільки Facebook піксель – порівняйте дані рекламних кампаній до травня 2021 року та після.

Реклама Google Ads

Ціль – забезпечити допустиму ціну за покупку та поступове збільшення ROAS.

Ми починали практично з 0, самостійно налаштована реклама вже працювала протягом 4 місяців та не приносила очікуваних результатів від контекстної реклами. Робота почала виконуватись з вересня 2020 року:

  1. Створена лійка продаж;
  2. Розробленні меседжі під кожний сегмент лійки
  3. Проаналізовано топ позицій, які мають найбільший потенціал для продажів
  4. Налаштовано рекламу в Google Shopping
  5. Створено пошукові рекламні кампанії за системою SKAG (Single keyword ad group, 1 ключове слово = 1 групі оголошення)
  6. Зібрано список мінус слів
  7. Запущені динамічні кампанії
  8. Розроблений ремаркетинг з окремою комунікаційною стратегією

 

Далі тести, правки та оптимізація. На сьогодні ми маємо середній показник ROAS (Рентабельність рекламних затрат) – 1128,16%. Це означає що кожний витрачений 1$ на рекламу приносить 11,28$

реклама магазина google

Результати 2021 року

реклама інтернет магазин

Рекламні кампанії Google

Типи рекламних кампаній, які підійдуть для просування інтернет магазину брендового одягу

Пошук

90%

Google Shopping

99%

Медійна

50%

Youtube

80%

реклама одягу в інтернеті
Comments

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Форма зв'язку

Заповніть, будь ласка, всі поля. Щоб вам допомогти, нам потрібно з вам зв'язатися