Що таке контекстна реклама?

контекстна реклама це

Що таке контекстна реклама та як правильно її налаштувати? Особливості налаштування Google Реклами. Приклади оголошення в Google Рекламі

Контекстна реклама – це

 

Офіційно: графічні, текстові або відео оголошення, які показуються користувачам інтернету відповідно до їхніх запитів, намірів чи інтересів. Принцип орієнтується на зміст/контент сторінки

Якщо коротко: контекстна реклама – це вид реклами в інтернеті, яка показується в момент коли клієнти у цьому зацікавлений, тобто ідеальна відповідь (пропозиція) на потребу (попит) вашого потенційного клієнта.

Види контекстної реклами

Контекстна реклама розділяється на 4 основні види рекламних оголошень – пошукова, медійна, відео та торгові оголошення для інтернет магазинів. Ми постараємося описати вам типи кампаній Google Реклами, які доступні в Україні на сьогоднішній день.

Потрібне налаштування реклами в Google Ads, але немає часу розбиратися самостійно? Реклама працює, але не приносить очікуваний дохід?

Замовте послугу налаштування Google Ads від Legion!

Замовити

Пошукова реклама – це

Один із найефективніших видів реклами Google Ads, яка відображається в пошуковій видачі Google, реклама показується тільки тим користувачам, які шукають ваші товари.

Основними перевагами пошукової реклами є те, що показ оголошень здійснюється по ключових словах, які ви власноруч можете обирати за допомогою безкоштовного інструменту Keyword Planner від Google Реклами.

Щодо оплати пошукової реклами, то тут також є вигідні переваги:

– Ви платите тільки тоді, коли користувач клікне на ваше повідомлення.
– Ви самі встановлюєте максимально допустиму ціну, яку готові платити за клік.

Як виглядають пошукові оголошення, де розміщуються?

Платна реклама в контекстно-медійній мережі

Контекстно медійнійна мережа Google представляє собою величезну мережу партнерських майданчиків, на яких можна розмістили контекстну рекламу.

Медійна мережа прогнозує інтереси користувачів, пропонуючи товари або послуги, які, ймовірно, їм потрібні. Створюючи рекламні кампанії в медійній мережі, можна залучити навіть ту частину аудиторії, яка ще не знає про вас або ваш продукт.

Єдина і головна відмінність реклами в КМС від пошукової реклами полягає в тому, що медійна реклама показується скрізь, окрім пошукової мережі, це можуть бути як тематичні портали, так і сайти новин, блоги і багато інших сайтів.

Оголошення в медійній мережі

Відео реклама на Youtube

Представників малого та середнього бізнесу використовують онлайн рекламу з однією ціллю – залучення конверсійного трафіку за принципом “Тут і зараз” для швидкого повернення рекламних інвестицій.

Відео реклама на Youtube вважається виключно медійною мережею, яку прийнято використовувати в цілях брендингу, але це не так.

Запускаючи рекламу на Youtube, рекламодавці можуть отримати ефект збільшення впізнаваності та збільшення ймовірності вибору його продукту.

Перевагами Youtube реклами є широкий вибір націлювань на конкретні аудиторії, які взаємодіяли з вашим сайтом, тим самим прогріваючи її до вибору конкретно вашого продукту. Звичайно, короткостроковій перспективі таке рішення може виявитися невигідним, тому відео рекламу на Youtube варто використовувати при довгострокових цілях.

Приклад реклами на Youtube

Приклад реклами на Youtube
Приклад реклами на Youtube

Яка вартість контекстної реклами?

В контекстній рекламі використовується модель оплати PPC (Pay-Per-Click), тобто ви платите тільки після того як клієнти переходять (клікають) по ваших оголошеннях, тобто дана модель оплати дозволяє оплачувати тільки за залучення людей на сайт, а не просто за покази рекламних оголошень.

Рекламодавець сам вирішує, яку максимально допустиму ціну він буде платити за клік, також мінімальна вартість, яку потрібно платити за клік в Google Ads становить $ 0,01.

І так, ви виставили максимальну ціну, яку ви готові платити за клік, що далі?

Google Реклама працює за аукціонною системою ціноутворення. Кожен раз, коли користувач вводить пошуковий запит, працює аукціон в реальному часі. Кожне ваше оголошення бере участь в ньому зі ставкою, яку ви поставили.

Однак, не завжди виграють ті, що поставили найвищу ставку. Система аукціону враховує показники якості, серед яких: якість ключових слів, оголошень та клікабельність оголошень. Не потрібно мати найбільший бюджет, щоб перевершити конкурентів, достатньо робити якісну рекламу, яка буде корисною для користувача.

Як самому налаштувати контекстну рекламу

Загальний алгоритм налаштування контекстної реклами:

1. Встановлюєте лічильник Google Analytics, налаштовуєте відстеження цілей сайту, зв’язуєте Google Analytics з Google Рекламою;

2. Обираєте ключові слова, по яких будуть показуватися ваші оголошення (мінус слова також потрібно додавати);

3. Налаштуйте рекламні кампанії (Геолокація, цілі, розклад показу оголошень і т.д.);

4. Напишіть оголошення;

5. Оберіть стратегію призначення ставок і вкажіть максимальну ціну, яку ви готові платити за клік. Ви можете виставити загальну ціну за клік на рівні кампанії, або ж на рівні кожного ключового слова окремо;

6. Запустіть рекламну кампанію, після цього вона буде проходити модерацію.

Типи рекламних кампаній Google Реклами
Типи рекламних кампаній Google Реклами

Якщо у вас є запитання, ви можете написати нам у коментарях до статті і ми з радістю вам відповімо.

Comments

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Форма зв'язку

Заповніть, будь ласка, всі поля. Щоб вам допомогти, нам потрібно з вам зв'язатися