Контекстна реклама чи Таргетинг: Яка платформа краща?

Яку платформу краща обрати для реклами, Google Ads чи Facebook? Контекстна реклама чи Таргетинг, де краще рекламуватися? Переваги контекстної та таргетованої реклами

Facebook Ads чи Google Ads

Facebook – найпопулярніша у світі соціальна мережа, Google – найбільш використовувана в світі пошукова система. Ними користуються мільярди людей. Це компанії світового масштабу, і вони обидві дозволяють показувати рекламу своїм користувачам. Що ж краще? У цій статті ви дізнаєтеся, які фактори важливі для прийняття рішення і як обрати рекламну платформу, яка відповідає цілям вашого бізнесу.

Яка різниця між Facebook Ads і Google Ads?

Google – пошукова система, тому пошукова реклама в Google відповідає на прямий запит користувача. Все просто, людина шукає “купити ланч бокс” – система показує органічну видачу та контекстну або платну рекламу ланч боксів.

Контекстна реклама Google працює по моделі РРС – Pay per click, плата зідйснюється тільки після того як користувач клікнув на вашу рекламу. Для налаштування реклами в пошуку використовуються ключові слова, для торгової реклами – списки товарів, додатково можна налаштувати місце розташування, демографію, списки аудиторій зацікавлених покупців, а також аудиторії для ремаркетингу.

Вважається, що пошукова реклама найбільш ефективна для роботи з нижніми етапами лійки продажів, тобто з найбільш теплими покупцями у яких найбільший намір для купівлі вашого товару, однак це не завжди так.

Існують і іншими типи рекламних кампаній, ціль яких поінформованість, збільшення зацікавленості до вашого бренду.

Facebook – соціальна мережа, сценарій взаємодії з рекламою тут дещо інший. Оголошення показуються не у відповідь на релевантний запит, а в процесі перегляду стрічки новин.

Реклама в Facebook працює по моделі PPC (плата за клік), CPA (плата за дію) або CPM (плата за показ), однак, якщо говорити про оплату за клік, ціна кліка залежить від клікабельності оголошення, тому що у будь якому випадку платите ви за 1000 показів.

Приклад: Ваше оголошення показалося аудиторії 1000 разів, ви витратили 4 дол. і отримали 15 кліків, у такому випадку ви платите за клік 0,26 дол. Якщо ж зробили круте оголошення і отримали 60 кліків – ціна за клік 0,06 дол.

Для націлювання використовується маса призначених для користувача даних: вік, стать, гео (країна, регіон, місто, район міста), інтереси, пристрої та багато іншого. Вважається, що реклама в Facebook відмінно підходить для підвищення обізнаності про бренд і продукт, а також для лідогенераціі з мікроконвер

Порівняння рекламних платформ

Перш ніж вирішувати, яка платформа краще – Google або Facebook, – важливо зрозуміти, як вони відрізняються. Розуміючи це, ви краще будете бачити різницю та оберете те що більше підходить для вашого типу бізнесу.
Відмінності:

– аудиторія платформи, скільки людей користується?

– методи націлювання, кому показувати рекламу?- які типи і формати реклами працюють?

Аудиторія платформи

Фейсбук був і ще довго буде найбільш використовуваною соцмережею у світі: за статистикою 2020 року, він продовжує займати перше місце з великим відривом від конкурентів. За ним йдуть YouTube (2 місце) та Whatsapp (3 місце). Instagram на 6 місці, за ними ТікТок. Нагадаємо, YouTube є підрозділом компанії Google, розміщення реклами на ютубі здійснюється через Google Ads.

Статистика (SimilarWeb) по відвідуваності Facebook за останніх 6 місяців

1. Загальна кількість відвідувань – 23,07 млрд користувачів;
2. Середня тривалість відвідування – 10 хв 19 сек;
3. Середня кількість сторінок за відвідування – 8,28.

  • основна демографічна група – чоловіки (19,3%) і жінки (13,2%) у віці від 25 до 34 років;
  • 23,8% користувачів Facebook у віці від 18 до 24 років;
  • найменша демографічна група на Facebook – пенсіонери старше 65 років (4,8%).

Статистика (SimilarWeb) по відвідуваності Google за останніх 6 місяців
1. Загальна кількість відвідувань – 88,36 млрд користувачів;
2. Середня тривалість відвідування – 11 хв 43 сек;
3. Середня кількість сторінок за відвідування – 8,67.

  • щодня в Google виконується 3,5 мільярда пошукових запитів;
  • 90% пошукових запитів на комп’ютерах виконуються через Google;
  • обсяг пошукових запитів в Google зростає щорічно приблизно на 10%.
Google Ads vs Facebook Ads
Google Ads vs Facebook Ads

Методи націлювання

Обидві платформи дозволяють обтирати націлювання на холодні аудиторії і ремаркетинг на аудиторію, використовуючи масу параметрів: вік, стать, місце розташування, місця розміщення, інтереси покупців і багато іншого.

Конкретика націлювання залежать від типу реклами, який використовується. Наприклад, для пошукової реклами Google найчастіше використовують ключові слова, мінус слова та обмеження по локації потенційного клієнта. Для Facebook реклама найбільш популярним є таргетинг на інтереси по типу цільової аудиторії та обмеження по демографії та місцеположенням.

В цілому Google надає більше можливостей для націлювання по намірам: ви можете задати конкретні ключові слова, щоб охоплювати користувачів, прямо зацікавлених у купівлі або обрати аудиторію по інтересах на основі поведінкових факторів або контенту сайту , які відвідує ваш клієнт. Фейсбук, має сильніший таргетинг по інтересам, щоб дотягнутися до релевантних людей, які потенційно можуть стати вам клієнтом.

Типи рекламних кампаній

Рекламні кампанії Google Ads:

  • пошукові кампанії;
  • кампанії в медійній мережі;
  • торгові кампанії (Google Покупки);
  • відео-кампанії (реклама в YouTube);
  • кампанії для мобільних додатків;
  • місцевий пошук – реклама в картах Google;
  • discovery – медійні оголошення в Gmail та Youtube.

Що таке контекстна реклама Google Ads?

Рекламні кампанії Facebook Ads:

  • відео;
  • фото;
  • слайд шоу;
  • карусель;
  • динамічна товарна реклама.
Потрібне налаштування реклами в інтернеті, але немає часу розбиратися самостійно? Реклама працює, але не приносить очікуваний дохід?

Замовте послугу інтернет маркетингу від Legion!

Замовити

Відмінності контекстної реклами Google Ads від таргетованої реклами Facebook Ads:

1. Принцип роботи – Контекстна реклама відповідає на попит користувачів, за допомогою таргетингу можна створити попит.

2. Формат оголошення – Контекстна реклама в основному здійснює покази оголошень у текстовому форматі, таргетована реклама у всіх випадках супроводжується текстом з відео або фото.

3. Модель оплати за клік – В контекстній рекламі можна самостійно поставити ціну, яку ви готові платити за клік, після чого оголошення беруть участь у аукціоні Google. Від якості ключових слів, оголошень та посадкових сторінок залежить на якому місці у видачі будете показуватися реклама, а не ціна за клік. Таргетована реклама також залежить від якості оголошень, це може бути креативність оголошення або попит на пропозицію, однак ціна за клік залежить від клікабельності рекламного оголошення, тому що плата все рівно прив’язана до 1000 показів (більше кліків=менша вартість за клік).

Що краще: реклама в Google чи Facebook?

Що краще – один з найпопулярніших питань щодо місця розміщення реклами. Що обрати – Google чи Facebook?

Насправді немає ніякого «краще». Використання будь-якого з інструментів має свої переваги, які реалізовують ваші цілі. Інакше кажучи, вам потрібно спитати себе не “яка платформа краще?”, а “що мені потрібно?”.

Ми, в агентстві контекстної реклами Legion, рекомендуємо використовувати обидва, на першому етапі контекстну рекламу Google Ads та підсилити все це таргетингом Facebook Ads.

Якщо у вас є запитання, ви можете написати нам у коментарях до статті і ми з радістю вам відповімо.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Форма зв'язку

Заповніть, будь ласка, всі поля. Щоб вам допомогти, нам потрібно з вам зв'язатися