Воронка продаж в інтернет маркетингу по моделі – Tofu, Mofu і Bofu

лійка продаж

Як скласти візуалізацію послідовності клієнтів на сайті та як працювати з кожним із етапів? Що таке інтернет маркетингова воронка продаж?

Маркетингова стратегія не буде ефективною, якщо ми, як маркетологи, не зможемо конкретно візуалізувати дії. Таким чином, важливо мати структуру, яка дасть нам кращі уявлення про різні послідовності клієнтів на маркетинговому шляху.

Побудова маркетингової воронки допоможе вам чітко уявити свої стратегії та створювати ефективні рекламні кампанії. Але що таке маркетингова лійка, і чому вона настільки важлива?

Давайте встановимо базове розуміння маркетингової лійки продаж та побачимо, як ми могли б використовувати це для нашого бізнесу.

Що таке маркетингова воронка продаж?

Отже, що таке маркетингова воронка продаж в інтернет маркетингу?

Простіше кажучи, воронка продаж – це структура, яку підприємства використовують, щоб перетворити незнайомців на лояльних клієнтів. Це візуалізація всього процесу подорожі клієнтів від початку знайомства з бізнесом до стадії здійснення покупки.

Структура воронки продаж базується на ідеї, що кількість людей, яких приваблює бізнес, перевищує відсоток тих, хто справді виявить зацікавленість, а зрештою, стане клієнтом вашого бізнесу.

Подібно до воронки, агентство інтернет маркетингу налаштовує сегменти аудиторій, щоб зафіксувати якомога більше потенційних клієнтів, а потім виховувати їх на кожному з етапів для того щоб конвертувати потенційних клієнтів в лояльних.

Маркетингова воронка продаж

Етапи маркетингової воронки продаж: Tofu, Mofu і Bofu

Як виглядає маркетинг-воронка, як вона працює та які кроки кожного етапу?

Існує безліч версій маркетингових воронок продаж. Найкращий спосіб візуалізувати весь цей процес – це використовувати просту модель інтернет маркетингової воронки продаж, яка складається лише з трьох етапів: Tofu, Mofu, Bofu.

Давайте глибше розглянемо три основні етапи маркетингової воронки, визначивши їх по одному та зрозумівши точки дотику на кожному етапі.

Що таке Tofu?

 Ні, це не їжа!

Не впевнений, чи чули ви про їжу азійської кухні із соєвих бобів, спресований в тверді білі блоки. Його називають тофу. Але ми не говоримо про такий вид Tofu.

Tofu (Top of Funnel) – це верхня частина маркетингової воронки продаж. В основному це перший етап і широка частина воронки.

Верхня частина послідовності воронки продаж стосується видимості бренду, завдяки чому цільова аудиторія усвідомлює ваш бізнес. На цьому етапі ви демонструєте авторитет у своїй галузі.

Поінформованість про бренд – головна увага на цьому етапі. Ви можете встановити лідерство довіри та думок за допомогою заходів, виставок, реклами, публікацій у блогах, інфографіки та соціальних мереж.

Головною метою на цьому етапі в інтернет маркетингу є генерація трафіку. Таким чином, збирається інформація, яка використовується для подальшого проведення потенційного клієнта по нашій воронці продаж.

Що таке Mofu?

Mofu (Middle of Funnel) – це місце, де ви позиціонуєте свою компанію як найкращого постачальника товару чи послуги відповідно до потреб клієнта. Цей етап може включати цільові пропозиції.

В середині воронки наша робота як спеціалістів з інтернет маркетингу полягає в тому, щоб надати достатню цінність, щоб відвідувачі вашого веб-сайту були готові дізнатися більше про вашу компанію, щоб ми могли налагодити з ними подальші стосунки.

Інтерес, розгляд та наміри є головним акцентом на цьому етапі лійкового маркетингу.

 

Після того, як клієнти дізнаються про бренд, вони переходять до стадії зацікавленості, щоб дізнатись більше про товари чи послуги компанії. Маркетологи можуть розвивати ці перспективи, надсилаючи цільові повідомлення за допомогою налаштування таких інструментів як контекстна реклама Google Ads та таргетована реклама в Facebook та Instagram.

Потім увагу потенційних клієнтів можна розвивати, надаючи безкоштовні пробні версії або демонстрації переваг товару чи послуги. Це найкраща частина, коли маркетологи можуть чітко визначити, чому ваша компанія є найкращим вибором.

Що таке Bofu?

Bofu (Bottom of Funnel) – це місце, де ви вже набули достатньої довіри у своїх потенційних клієнтів. Це нижня частина воронки. Ви можете розглядати її як вузьку частину воронки.

Як маркетолог, моя робота на цьому етапі полягає в тому, щоб презентувати бренд переконливо, що спонукає ваших потенційних клієнтів до дії.

Тут ми нарешті перетворюємо потенційних клієнтів на справжніх і лояльних клієнтів.

Головною метою на цьому завершальному етапі є перетворення потенційних клієнтів у клієнтів.

Потрібне налаштування реклами в інтернеті, але немає часу розбиратися самостійно? Реклама працює, але не приносить очікуваний дохід?

Замовте послугу інтернет маркетингу від Legion!

Замовити

Воронка продаж чи маркетингова воронка?

У світі продажів та маркетингу велись суперечки щодо того, кому насправді належить воронка. Це продаж чи маркетинг?

Як правило, продажі та маркетинг виконують різні функції. Продажі більше орієнтовані на отримання доходів, тоді як маркетинг – на стимулювання збуту. Однак ці двоє йдуть рука об руку. Для збуту потрібна маркетингова стратегія. З іншого боку, маркетинг використовується для створення більшої кількості конверсій продажів.

Вони обидва можуть використовувати стратегію воронки для отримання доходу для компанії.

Для чого потрібна маркетингова воронка?

Найважливіша причина, через яку ви повинні розробляти маркетингову воронку, – це її важливість для спрощення шляху від відвідувача сайту до клієнта. Це полегшує розуміння та візуалізацію процесу, що дозволяє компаніям скласти карту кожного етапу маркетингової кампанії.

Маркетингова послідовність корисна майже для будь-якої взаємодії з клієнтами, незалежно від того, чи шукаєте ви продажі, генеруєте трафік для свого магазину або збираєте заявки.


Маркетингова воронка є найкращою для компаній при створенні та реалізації рекламних кампаній та відстеженні точок дотику клієнтів на кожному етапі. Це, безумовно, потужний інструмент контролю клієнта через впізнаваність бренду і встановлення зв’язку із спонуканням до завершення покупки.

Висновок

За допомогою ретельного аналізу маркетингова воронка дає змогу знати, що потрібно робити, щоб впливати на клієнтів на кожному етапі. Оцінюючи послідовності, починаючи зверху вниз, ви отримуєте більше шансів збільшити продажі, більше лояльності та сильнішу впізнаваність бренду.

Поглиблене розуміння маркетингових етапів послідовності допоможе побудувати ефективну маркетингову стратегію для залучення клієнтів на початковому етапі, впливати на них, щоб вони більше знали ваш бренд, і переконати їх здійснити покупку разом з вами.

Якщо у вас є запитання, ви можете написати нам у коментарях до статті і ми з радістю вам відповімо.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Форма зв'язку

Заповніть, будь ласка, всі поля. Щоб вам допомогти, нам потрібно з вам зв'язатися