Тестування оптимізації коефіцієнта конверсії сайту

Багато людей стикаються з проблемою низької конверсії, в цій статі ми розглянемо як розпочати оптимізацію коефіцієнта конверсії, для того щоб збільшити ефективність Вашого сайту!

Почнемо!

Що таке оптимізація коефіцієнта конверсії (CRO)?

Оптимізація конверсії – це поточний процес тестування та впровадження змін веб-сайту з метою покращення взаємодії з користувачем та поступового підвищення коефіцієнта конверсії.

Коли хтось здійснює конверсію, він виконує дії на вашому веб-сайті. Як ви визначаєте цю дію, залежить від вашого бізнесу. Якщо ви продаєте товари в Інтернеті, ви, ймовірно, хочете збільшити кількість покупок, які отримуєте. Якщо ви постачальник послуг, конверсією може бути хтось, хто зв’яжеться з вами для отримання пропозиції проекту або зателефонує вам безпосередньо.

Те, як ви визначаєте хороший коефіцієнт конверсії, також залежить від вашого веб-сайту, вашого бізнесу та ваших цілей. За підрахунками Hotjar, середній коефіцієнт конверсії становить від одного до чотирьох відсотків, але приймайте цей діапазон з недовірою. Ваша мета CRO не повинна полягати в тому, щоб перевищити середній коефіцієнт конверсії. Метою має бути поступово покращувати свій власний коефіцієнт конверсії!

Якщо достатня кількість людей звертається до Вашого бізнесу (телефонує, залишають номера телефонів, звертаються в месенджери), це може бути вашим ідеальним коефіцієнтом конверсії. Все, що ви можете зробити, це продовжувати шукати способи його покращення — про що я розповім трохи пізніше.

Якщо інструменти аналітики налаштовані правильно, вони допоможуть розрахувати та відстежувати коефіцієнт конверсії вашого веб-сайту. Ви можете розрахувати коефіцієнт конверсії самостійно, розділивши загальну кількість конверсій на загальний трафік вашого веб-сайту. Або ви можете скористатися спеціалізованими калькуляторами конвертації.

Як виглядає типовий процес CRO?

Перш ніж зануритися, ми дамо дружнє нагадування підписатися на наш канал, щоб отримати більше такого контенту! Тепер давайте розглянемо типовий процес CRO.

Основою стратегії CRO є постійне тестування. Постійне тестування може допомогти вам визначити найефективнішу комбінацію елементів вашого сайту. Ви можете почати з тестування A/B, що означає, що ви тестуєте оригінальну версію свого веб-сайту з оновленою версією.

Існують і інші складніші тести , наприклад багатоваріантні тести , але ви можете почати з малого з тестування A/B, якщо у вас немає великого досвіду CRO.

За допомогою A/B-тестування переконайтеся, що ви тестуєте лише одну зміну за раз. Ви можете оновити такі речі, як:

  • Розташування впливових елементів сторінки;
  • Кольори сторінки;
  • Використані зображення;
  • Нова копія сторінки.

Отже, як почати? Спочатку ви повинні з’ясувати, які з ваших сторінок потребують допомоги.

Визначте сторінки свого веб-сайту з низькими показниками конверсії за допомогою такого інструменту, як Google Analytics.

Чи є якісь сторінки, які отримують багато трафіку, але в кінцевому підсумку втрачають цей трафік з незначною кількістю конверсій або взагалі без них? Чим більше трафіку отримує сторінка, тим швидше ви отримаєте результати, тому починати з популярної сторінки може бути хорошим підходом для оптимізації конверсій вашого веб-сайту.

Якщо ви зупинилися на сторінці для тестування, ви можете скористатися інструментом теплової карти, як-от Hotjar , щоб побачити, як люди взаємодіють із цією сторінкою.

Сюди входить їхня поведінка при прокручуванні та натисканні. Можливо, люди натискають щось, що не можна натиснути, або прокручують вашу контактну форму.

Визначивши, що потрібно змінити, можна використовувати такий інструмент, як Google Optimize , щоб провести A/B-тест.

За допомогою цього інструмента ви зможете змінити свою сторінку та побачити, чи подобається відвідувачам вашого сайту нова чи стара версія вашої сторінки.

VWO повідомляє , що лише один з кожних семи тестів A/B є переможним, тому не переживайте, якщо ваші зміни не отримають тієї реакції, на яку ви сподівалися.

Якщо оновлена ​​сторінка виграє, ви забажаєте зробити її постійною частиною свого веб-сайту. Можливо, подумайте про те, щоб запровадити свої зміни і на інших сторінках. Може знадобитися час, щоб з’ясувати, що найбільше резонує у відвідувачів вашого сайту.

Кілька порад для тестування оптимізації коефіцієнта конверсії

  1. Дайте своїм тестам достатньо часу для збору даних, але непотрібно робити тест декілька місяців. Контролюйте час!

Це звучить складно, але коли ви оптимізуєте конверсії, час є ключовим.

Занадто раннє припинення тесту A/B може призвести до статистично незначних результатів. Якщо сторінка зазвичай отримує 1000 відвідувачів за тиждень, а ви приймаєте рішення після 10 відвідувачів, ви не переглядаєте повну картину даних. Ті, що залишилися 990 відвідувачів, можуть зробити великі зміни в кінцевих результатах.

З іншого боку, занадто довге виконання тесту може бути дорогим, оскільки ви чекаєте результатів і активно, не тестуєте інші речі. Отже, як знайти баланс?

Регулярно перевіряйте свій тест. Ваш інструмент тестування, як-от Google Optimize, ймовірно, зможе автоматизувати ваш статистичний аналіз. Інструменти A/B-тестування, ймовірно, дадуть вам відсоток, який говорить про рівень впевненості ваших результатів. Загалом прийнято брати до уваги результати на рівні впевненості 95%, але це не завжди так. Пам’ятайте, що чим більший відсоток тим оптимальніші результати.

Якщо ваш інструмент не обчислює автоматично статистичну значущість, у вас все ще є кілька інших варіантів, коли ви реєструєтесь і вирішуєте, як довго виконувати тест.

Для аналізу скористайтеся калькулятором. CXL пропонує дуже крутий калькулятор A/B тесту, який допоможе вам обчислити вашу статистичну значимість за допомогою двох різних популярних моделей.

Маючи відповідні інструменти та допомогу спеціалістів рекламного агентства Legion, ви також можете покращити свій коефіцієнт конверсії з часом.

2. Перевірте персоналізований вміст

Більше 60% споживачів бачать бренд у більш позитивному світлі, коли цей бренд ділиться вмістом, який вони вважають релевантним, цінним або цікавим для них.

Можливо, ви отримували електронні листи, які адресовані безпосередньо вам. Це одна з форм персоналізації. Ви також можете зробити це на своєму сайті!

За допомогою наявних технологій, ви можете адаптувати свій веб-сайт для клієнтів на основі їх галузі, компанії, вподобання, потреби тощо. Це допомагає донести правильне повідомлення потрібній людині в потрібний час, щоб виділитися з-поміж конкурентів.

3. Не бійтеся ризикувати

Будьте креативними! Будьте безстрашними! Ось що таке тестування!

Не просто змінюйте колір своїх кнопок. Додайте кардинально інший варіант кнопки. Перевірте відео чи банер в заголовку сторінки. Додайте провокативний заголовок, який приверне уваги. Ми зробили це останнє.

Якщо це не спрацює, ви завжди можете дотримуватися оригіналу або спробувати щось інше.

Не ризикувати – це ризик, тому що ви можете упустити величезну можливість росту конверсії для свого бізнесу.

Таким чином, на цьому моя розповідь про те, як оптимізувати свій веб-сайт для конверсій, закінчується. Якщо у вас виникли запитання, повідомте нам у коментарях нижче або зателефонуйте напряму!

Нарешті, знайдіть секунду, щоб підписатися на нашу сторінку в Facebook, де ми ділимось корисною інформацією яка може Вам знадобитися. Гарного тестування!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

Форма зв'язку

Заповніть, будь ласка, всі поля. Щоб вам допомогти, нам потрібно з вам зв'язатися