Мережа магазинів оригінальної техніки Apple

Просування інтернет магазину електроніки Ябко

Мережа магазинів оригінальної техніки Apple

Apple - це Ябко

Купувати техніку та аксесуари в Ябко — максимально просто, вигідно, зручно та безпечно.

В мережі магазинів Ябко тисячі задоволених клієнтів по всій Україні та безліч відгуків на різних платформах. Мережа гарантує висококласний рівень обслуговування та лише позитивні емоції від покупок.

Усе, що ви бачите на полицях магазинів Ябко та у каталозі сайту — гарантовано 100% оригінальний якісний продукт Apple. Якщо вам треба придбати, обміняти, відремонтувати, доповнити аксесуарами будь-що із техніки Apple — вам до них!

Завдання для просування

В лютому 2021 року за рекомендаціями з місцевого телеграм каналу у Львові до нас звернулися із запитом для налаштування торгових рекламних кампаній в Google Ads. З того часу, протягом року, ми встигли попрацювати з різними напрямками просування сайту Ябко в інтернеті.

Одразу повідомимо, що в цій статті ми покажемо обмежену кількість даних, але продемонструємо загальну інформація про ефективність рекламних інструментів Google Ads та Facebook для інтернет магазинів, що допоможе вам визначитися з питанням  “Як просувати магазин в 2022 році?” та обрати найефективніші з них.

реклама магазину електроніки

Реклама в Google Shopping

Google Shopping – на нашу суб’єктивну думку, в 2021 році все ще найефективніший рекламний канал для інтернет магазинів. Система генерує як продажі через корзину, так і заявки в вигляді телефонних дзвінків, якщо у вас інтернет магазин який продає специфічні товари, які потребують додаткових консультацій менеджера для вибору товару.

Однак, для налаштування товарних оголошень в Google Ads потрібно щоб інтернет магазин відповідав ряду встановленим Google вимогам.

просування інтернет магазину

Перелік вимог на які потрібно звернути увагу

Цей перелік дуже простий, однак з ними завжди виникають проблеми:

  1. Найважливіше – ваші товари мають не порушувати політику реклами Google;
  2. Сайт- це магазин, тобто він повинен мати корзину;
  3. Кожен товар повинен мати свою сторінку з назвою товару, ціною, описом та зображеннями;
  4. Завершений процес покупки, тобто користувач може придбати товар без додаткових контактів з менеджерами (обрав товар, ввів дані для доставки, оплатив);
  5. Адресна доставка. Зручність – головний пріоритет Google Shopping, ви повинні доставляти товар під двері або зробити так, щоб Google так думав;
  6. На сайті потрібно чітко прописати умови доставки, оплати та повернення товарів;
  7. Потрібний фід товарів – це вигрузка даних про товар по яких формується карточка товару для реклами.

 

Список робіт для магазину Ябко

Як ми і писали вище, Google має свої вимоги під які потрібно адаптовуватися, якщо бізнес хоче просувати свої товари в Google Shopping, і, як правило, навіть в бездоганних магазинах щось, тай потрібно змінити щоб відповідати цим вимогам.  Тому ми сформували список завдань по сайту щоб виправили всі відмінності, які могли б помішати пройти модерацію, сформували фіди товарів і запустили кампанії Google Shopping.

Відстеження аудиторій сайту

Інтернет реклама Google та Facebook ефективні, коли вони отримують дані про свою ефективність, а для цього потрібно налаштувати системи аналітики для кожного з них.

Для збільшення ефективності Google Ads – потрібно налаштовувати 2 системи відстеження:

  1. Google Analytics – для внутрішнього аналізу
  2. Google Ads Remarketing Tag – для відстеження аудиторій сайту

 

З Facebook простіше, але не зовсім, – потрібно налаштувати Facebook Pixel та базові події для інтернет магазину. Простіше – це тому що таким чином ви одразу налаштовуєте аналітику для Facebook і відстежуєте аудиторії для реклами.

Читайте далі, щоб дізнатися чому налаштування трекінгу для фейсбук “не зовсім” простіше.

реклама інтернет магазину

Google Ads Remarketing Tag

В Google Ads є 3 типи кампаній для інтернет магазинів в Google Shopping:

  1. Звичайні або ручні торгові кампанії – якщо коротко, то ви самостійно управляєте кампанією;
  2. Розумні торгові кампанії – кампанія самостійно управляє кампанією, оптимізовує її щоб отримувати максимальні результати в рамках вашого бюджету
  3. Максимальні кампанії (Performance max) – новий тип кампаній, який Google анонсував в листопаді 2021 року, цей тип кампаній також відноситься до розряду “Розумні”

 

Розумні кампанії показують кращі результати, але для того щоб вони працювали краще, потрібно щоб кампанії отримували більше даних про користувачів сайту, які передає тег ремаркетингу Google Ads.

Головний інсайт, який ми розкриваємо у цьому кейсі:

Всі аудиторії можна налаштувати через Google Analytics, для чого тоді щось додатково налаштовувати? Google Ads Remarketing Tag точніше збирає дані і реклама краще працює з цим тегом.

розкрутка інтернет магазину

Результати реклами магазину в Google Shopping

Витрати на рекламу - NDA (не розголошуються)

0

Витрати

0

Покупки з реклами

0

Дохід з реклами

Таргетована реклама в Facebook та Instagram

Динамічний ремаркетинг – 2 за ефективністю рекламний канал, демонструє в соціальних мережах товари з якими користувачі вашого магазину раніше взаємодіяли (виявили зацікавлення). Для ефективного використання, потрібно налаштувати не тільки піксель, але і події для нього:

  1. Перегляд товару
  2. Додавання товару до корзини
  3. Початок оформлення замовлення
  4. Покупка

Всі ці події спрацьовують в коді сайту тільки тоді, коли користувач виконує якусь із перелічених подій. Також кожна подія має дані про товар, як приклад:

fbq(‘track’, ‘ViewContent’, {
content_type: product,
content_ids: [‘ід товару’],
content_name: ‘Назва товару’,
content_category:’Категорія товару на сайті’
value: ціна товару,
currency: ‘UAH’});

Як тільки ви переглянете якийсь товар в магазині, ми одразу відправляємо дані про товар в систему Facebook, після чого Facebook одразу знає які товари вам показувати в рекламі.

динамічний ремаркетинг

Чому не все так просто з Facebook?

В травні 2021 року компанія Apple ввела нововведення щодо захисту персональних даних користувачів Apple.

Щоб не писати тони тексту та зекономити ваш час, напишемо коротко, – всі ці події для Facebook Pixel, які описані вище, не зберігаються в системі Facebook, а якщо зберігаються, то тільки тих користувачів які дозволили відстеження на своїх пристроях.

Як наслідок, з травня 2021 року рекламодавці зустрілися з проблемою зниження ефективності реклами Facebook.

Однак, не все так погано, компанія Facebook запропонувала рекламодавцям рішення, які обходять всі ці обмеження – Facebook Conversion API.

Facebook Conversion API – складний в налаштуванні, на відміну від вже звичних налаштувань Facebook Pixel, тут не обійтися без програміста.  Якщо раніше з налаштуванням пікселя можна було справитися самостійно, то налаштування Conversion API  даються важко навіть вмілим програмістам з великим досвідом.

80% користувачів Apple забороняють відстеження своїх персональних даних, і ці 80%  просто проходять повз ваших списків ремаркетингу, а ви кожного дня витрачаєте кошти на залучення цих користувачів до вашої лійки продажів. Нижче ми покажемо скільки продажів може не отримати магазин без цих списків.

ремаркетинг фейсбук

Результати Facebook Ads без Conversion API

0грн

Вартість покупки

0грн

Дохід від реклами

0%

ROAS (Рентабельність)

Результати Facebook Ads з Conversion API

0грн

Вартість покупки

0грн

Дохід від реклами

0%

ROAS (Рентабельність)

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

Форма зв'язку

Заповніть, будь ласка, всі поля. Щоб вам допомогти, нам потрібно з вам зв'язатися