Інтернет магазин СтопЗвук

Просування інтернет магазину будматеріалів для звукоізоляції

просування магазину будматеріалів

Інтернет магазин звукоізоляційних матеріалів

Робите ремонт? Пам’ятайте про гучних сусідів!

Всього декілька годин простого монтажу і Ви зробите свій дім на 76% захищеним від сторонніх звуків, за допомогою звукоізоляційних матеріалів СтопЗвук!

Компанія «СтопЗвук» – це професійна звукоізоляція для всіх типів приміщень та головний помічник у боротьбі з гучними сусідами.

Завдання для просування

Можна сказати, що зі СтопЗвук ми разом починали, розвивалися і будуємо свої плани, ми навіть корпоративи разом робимо 😉

З цим клієнтом ми працюємо вже довгих 4 роки, рекламували та супроводжували 4 різних проекти, 3 з них про звукоізоляцію про які ми і будем розказувати у цьому портфоліо/кейсі.

На початку співпраці перед нами стояло завдання – взяти проект на етапі ідеї та допомогти з просуванням в інтернеті всіма можливими методами, а головне – тільки ефективними і без лишніх витрат.

Ця стаття буде цікавою для тих, хто тільки зробив сайт або планує замовити створення сайту, тому що вона про найефективніші канали трафіку для швидкого старту молодого бізнесу.

ecogoods

Способи просування сайтів

З найбільш відомих способів просування сайтів можна віднести:

  1. SEO просування сайтів
  2. Контекстна реклама Google Ads
  3. Таргетована реклама Facebook, Instagram, Linkedin
  4. SMM

Ми розділяємо поняття таргетованої реклами і маркетинг в соціальних мережах (SMM), тому що це 2 різні методи просування сайту, читайте далі і розкажемо чому.

реклама магазину будівельних матеріалів

Класифікація інтернет маркетингу

Ми поділяємо інтернет маркетинг опираючись на основні фактори, які цікавлять наших клієнтів на початку співпраці – час та результат.

З цих 2 факторів явно виражається 1 запитання – “За який період часу ми отримаємо результати”, тому ми розділяємо інтернет маркетинг на 2 види:

  1. Інтернет маркетинг з довгостроковими перспективами
  2. Короткостроковий інтернет маркетинг
інтернет маркетинг

Довгостроковий інтернет маркетинг

По нашому списку найпопулярніших методі, сюди можна віднести:

  • SEO
  • SMM

Чому ці канали в довгостроковій перспективі?

Ці 2 канали не дають результату на старті, вони потребують певних видів робіт протягом довшого періоду, які окупаються через якийсь перелік часу, однак вони дають тривалий ефект.

Наведемо приклади:

SMM – це робота зі сторінками в соціальних мережах.  SMM-спеціалісти працюють над формуванням контент плану, створенням контенту для сторінок, наповненням та публікацією, і все це для того щоб набрати підписників (аудиторію) на сторінках в соціальних мережах для вашого бізнесу, яка мала б купувати ваш продукт або послугу.

SEO просування – внутрішня і зовнішня оптимізація сторінок сайту під пошукові системи. Внутрішня оптимізація – це технічні моменти на вашому сайті, зовнішня – це в основному робота над контентом сайту та його поширенням в мережі Інтернет.

long-marketing

Короткостроковий інтернет маркетинг

Канали інтернет маркетингу із короткостроковими перспективами – це платна реклама із категорії PPC, сюди відносять контекстну та таргетовану рекламу.

Первинне налаштування рекламних кампаній займає від 3 днів, результати ви можете отримувати з 1 дня роботи рекламних кампаній.

Однак, як тільки ви вирішите перестати платити компаніям Google i Facebook – результати закінчаться. Платна реклама працює коли у вас є на це бюджет, не завжди великий, але все ж є.

Вас може лякати думка, що ви повинні постійно комусь платити за нових клієнтів, але не все так страшно як звучить.

Google i Facebook реклама не просто так входить до переліку найефективніших рекламних каналів, ці рекламні канали відпрацьовують свої витрати – ГОЛОВНЕ ПРАВИЛЬНО ЇХ НАЛАШТУВАТИ.

 

short-marketing

Просування інтернет магазину СтопЗвук

Перед нами стояло завдання – дати швидкі результати, які як найшвидше будуть окупати свої витрати.

Так як на SMM та SEO просування інтернет магазину пішло б багато часу, який точно не можна спрогнозувати, а нам потрібні були результати вже і негайно, ми обрали короткостроковий маркетинг.

Інструментом для реалізації нашого короткострокового маркетингу ми обрали Google Ads, тому що він, на нашу думку, краще підходив для цього типу бізнесу.

stopzvuk-logo

Чому ми обрали контекстну рекламу Google Ads, а не таргетинг?

Головна відмінність Facebook реклами від Google Ads – це те, що за допомогою Facebook ми шукаємо нашого клієнта, тобто шукаємо попит на наш товар, а з контекстною рекламою ми показуємо рекламу тому, хто шукає наші товари, тобто відповідаємо на попит.

Вам може здаватися, що Google реклама краще підходить для всіх типів бізнесу, однак це не так. Коли бізнес має великий попит на товар, то всі потреби бізнесу може закривати Google Ads, але якщо попиту немає або ж він дуже малий, а вам потрібні об’єми для росту вашого бізнесу, тоді краще підходить Facebook реклама.

У СтопЗвук не було проблем з попитом, тому нам краще підходив Google Ads. Також, ще 1 вагомою причиною в сторону контекстної реклами було те, що люди шукають звукоізоляцією тоді коли їм мішає шум у їхній домівці, і нам обов’язково потрібно було показувати рекламу в потрібному місці у потрібний час, там де нас шукають.

google shopping

Результати контекстної реклами Google

0грн

Витрати

0

Заявки з реклами

0грн

Вартість 1 заявки

Кожний проект має свої нюанси, Стопзвук мав свої – не дивлячись на те, що це був інтернет магазин і розроблявся цей магазин з ціллю максимальної зручності, щоб будь який користувач з легкістю зміг оформити замовлення на сайті, замовлень через корзину по сьогоднішній день дуже мало.

Стопзвук продають складні товари, які потребують додаткових консультацій, відповідно, потенційні клієнти телефонують за допомогою у виборі матеріалів, і вже через дзвінок формують своє замовлення.

Ми пишемо це у всіх своїх кейсах – для ефективної роботи з рекламою, потрібно бачити її результат, у цьому кейсі результатом був телефонний дзвінок.

Для відстеження кількісті вхідних дзвінків з реклами Google Ads або будь-якого іншого джерела трафіку на сайті, потрібно підключати додаткові платні інструменти колтрекінгу.

Також, дуже важливим є вибір сервісу для відстеження дзвінків. Компаній, які надають такий сервіс дуже багато, ціни також різні, і здається, що різниці між ними суттєвої немає, тому що всі вони рахують кількість вхідних дзвінків.

Якщо ви ще не знаєте, що таке колтрекер або чули і якраз обираєте, тоді прочитайте статтю про цей же кейс Стопзвук, про який написали у блозі Рінгостат – Кейс Stopzvuk: збільшення кількості вхідних дзвінків на 812%

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

Форма зв'язку

Заповніть, будь ласка, всі поля. Щоб вам допомогти, нам потрібно з вам зв'язатися