Як рекламувати свій інтернет магазин – 5 порад з просування магазину

як рекламувати інтернет магазин

Як налаштувати ефективний трафік на сайт? 5 ефективних порад з просування магазину в інтернеті. Рекламна стратегія для інтернет магазинів.

Якщо ви недавно відкрили інтернет-магазин, можливо, вас не влаштовує його відвідуваність. Ви можете задатися питанням, чому серед мільйонів користувачів така мала кількість знаходить ваш сайт.

Важливо пам’ятати, що онлайн-користувачі не будуть знаходити ваш сайт , якщо ви не дасьте їм зрозуміти, що ваш магазин існує.

Ключем до отримання цільового трафіку на ваш новий веб-сайт є маркетинг. Як і в звичайному магазині, ви можете залучити людей до свого інтернет-магазин, рекламуючи свої товари і послуги.

Але як рекламувати інтернет-магазин?

У цьому пості ми відповімо на це питання, торкнувшись п’ять відмінних способів просування магазину в інтернеті для вашого бізнесу.

1. Пошукова оптимізація (SEO)

Перш ніж почати рекламувати свій бізнес в Інтернеті, подумайте, як більшість людей знаходять сторінки в Інтернеті. Зазвичай вони переходять в адресний рядок і вводять точну URL-адресу сайту? Не зовсім.

Найчастіше люди знаходять нові сторінки, зустрічаючи їх у результатах пошуку Google.

Це означає, що ви можете почати з простої оптимізації сторінок вмісту вашого веб-сайту для відображення в результатах пошуку – іншими словами, ви можете реалізувати оптимізацію для пошукових систем (SEO).

Ключ до успішного SEO просування сайту – створення цінного контенту і включення цільових ключових слів. Наприклад, якщо ви продаєте професійна звукоізоляція в Україні, ви, звичайно, захочете з’явитися в результатах пошуку за такими ключовими словами, як «купити звукоізоляційні матеріали».

Для цього включіть письмовий контент на кожну сторінку вашого продукту або послуги. Включивши в текстовий опис те, що ви пропонуєте, ви можете включити бажані ключові слова, щоб залучити більше трафіку.

Однак справа не тільки в ключових словах. Ви також захочете переконатися, що ви створюєте унікальний, призначений для користувача інтерфейс для свого інтернет-магазину. Жодне налаштування реклами в інтернеті не допоможе вам, якщо проблема полягає в вашому веб-сайті. Це означає, крім іншого, високу швидкість завантаження і використання адаптивного дизайну.

2. Електронний маркетинг

Ще одна чудова річ, в яку варто інвестувати – це електронний маркетинг. Будь-яка можливість створити свій список розсилки – прекрасна можливість для вашої інтернет-реклами. Один з кращих способів зібрати електронні листи – це розмістити на своєму веб-сайті форми для збору e-mail.

Після того, як люди підпишуться на вашу електронну пошту, ви зможете відправляти інформаційні листи компанії, посилання на свої останні повідомлення в блозі або спеціальні пропозиції для підвищення впізнаваності бренду і лояльності. Ви також можете розсилати інформацію про розпродажі і спеціальні знижки, про які інші люди можуть не знати.

А якщо хтось відвідує ваш магазин, але в кінцевому підсумку покидає корзину без завершення покупки, ви навіть можете використовувати електронний маркетинг, щоб стежити за тим, що вони збиралися купити, або порекомендувати інший продукт, який може їм сподобатися. У таких магазинів як: Алло, Розетка – це дуже добре виходить і у вас може бути нічим не гірше.

Електронний маркетинг – це один із кращих методів комунікації, тому що людям подобається персоналізація. Реклама, яка звертається до них по імені і просуває речі, засновані на їх конкретні інтереси, буде набагато ефективніша, ніж звичайна, яка, як правило, намагається націлитися на всіх.

3. Просування в соціальних мережах

Як згадувалося раніше, одним з найбільших переваг Інтернету є те, що він є домом для величезної аудиторії. Якщо ви хочете охопити всіх цих людей іншим прямим способом, реклама в соціальних мережах – відмінний спосіб реклами в Інтернеті.

В деякій мірі ви можете ставитися до соціальних мереж як до виступу на подіумі. У міру того, як ви набираєте підписників, все, що ви публікуєте, буде схоже на розмову в мікрофон, а лайки і репости будуть схожі на оплески натовпу.

Але соціальні мережі – це щось більше. На відміну від подіуму, соціальні мережі дають вам можливість безпосередньо взаємодіяти з окремими користувачами. Коли хтось ставить запитання, ви можете відповісти, а коли хтось публікує хороший відгук, ви можете особисто подякувати йому за це.

Маркетинг в соціальних мережах – одна з найбільш універсальних стратегій просування інтернет магазину (електронної комерції). З обліковим записом в соціальній мережі ви можете проводити конкурси, просувати свої повідомлення в блогах, рекламувати акції.

До речі, реклама в соціальних мережах найкраще підходить для просування акцій інтернет магазину, тому що за допомогою цього виду реклами ви формуєте попит на вашу продукцію, на відміну від реклами в пошуку, коли ви на нього відповідаєте.

Бажаєте дізнатися більше про таргетовану рекламу в Facebook? Читайте статтю за посиланням

Потрібне просування інтернет магазину, але немає часу розбиратися самостійно? Реклама працює, але не приносить очікуваний дохід?

Замовте налаштування інтернет просування від Legion!

Замовити

4. Реклама в Google Ads

Коли ви вперше задумалися про те, як рекламувати інтернет-магазин, можливо, ви навіть не уявляли собі SEO-просування або таргетинг в соціальних мережах. Ви, ймовірно, уявили собі рекламу, яка з’являється у верхній частині результатів пошуку Google або на окремих місцях на інших сайтах.

Якщо так, то ви думали про налаштування реклами в Google Ads. Ці оголошення зазвичай проходять через таку платформу, як Google Ads, і вимагають, щоб ви платили певну суму грошей кожен раз, коли на них тиснуть. Однак, якщо все зроблено правильно, вони можуть мати значну рентабельність інвестицій (ROI).

Щоб налаштувати рекламу Google Ads, вам спочатку потрібно зробити ставку на ключові слова, які ви хочете рекламувати в Google Рекламі. Потім ви повинні створити на своєму веб-сайті цільові сторінки для кожного з релевантних ключових слів, на які ви націлюєтеся. Потім Google Реклама відображає оголошення з найвищими ставками в кожному пошуку.

Ви також можете використовувати Google Ads для орієнтування на певні демографічні групи користувачів, такі як вік і місце розташування. Отже, якщо ваша цільова аудиторія – жінки до 30 років, ви можете змінити налаштування, щоб ваші оголошення не були націлені на користувачів за межами цієї групи.

5. Зв’яжіться з впливовими людьми

Завершує наш список ідей просування інтернет магазину відносно нова тактика, яка з’явилася за останні кілька років: Маркетинг впливу.

Інфлюенсери – це користувачі соціальних мереж, особливо в таких мережах, як Instagram, які використовують свою платформу, щоб рекомендувати різні продукти своїм великим кількостям підписників. Ідея впливу полягає в тому, що впливова людина – це нейтральна третя сторона, думці якої можна довіряти.

По суті, впливові особи дають вам перебільшені переваги хороших відгуків. Деякі люди можуть бачити хороші відгуки про ваші продукти, але зазвичай тільки ті, хто вже зацікавлений. Інфлюенсери розповідають про ваші продукти величезної аудиторії, яка може вас не знати.

Щоб використовувати маркетинг впливу, вам потрібно знайти впливових людей, які розповідають про речі, що мають відношення до вашої галузі. Потім ви захочете відправити їм безкоштовний зразок вашого продукту в обмін на їх схвалення і рекламу. Таким чином Ви отримаєте величезний приплив трафіку з потенційно дуже гарячою аудиторією.

Буде корисно

Більше практичних порад для вашого бізнесу ви знайдете за посиланням на наш блог про інтернет маркетинг!

Найкращий спосіб монетизувати свої рекламні інвестиції – це найняти команду професіоналів, які якісно надають послуги інтернет маркетингу. Зв’яжіться з нами!

Якщо у вас є запитання, ви можете написати нам у коментарях до статті і ми з радістю вам відповімо.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Форма зв'язку

Заповніть, будь ласка, всі поля. Щоб вам допомогти, нам потрібно з вам зв'язатися